Rok výroby: 1967
Vyvolávací cena: 1 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 30.000 Kč (jednotná pro všechny aukční položky)
Pionýr v původním stavu nesoucí pouze kosmetické známky dobové patiny. Hlavní předností je velice raritní a zřídkakdy vídaná originální barva slonová kost. Motocykl byl kompletně rozebrán, šetrně vyčištěn a oživen. V rámci oprav došlo k repasi přední vidlice a generální opravě motoru. Nyní je Pionýr plně funkční a provozuschopný. Motocykl je bez TP, možno provozovat na veteránských SPZ. Stroj má původní štítek korespondující s číslem motoru. Více než solidní kousek s velmi vzácným původním lakem, bez investic.
Rok výroby: 1960
Vyvolávací cena: 1 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 30.000 Kč (jednotná pro všechny aukční položky)
Populární moped Stadion S11 v provedení tzv. „ušák“, kus z počátku výroby ještě s bočním stojanem. Motocykl po starší renovaci s důrazem na originalitu, při které bylo použito mnoho původních dílů, včetně originálního světla, bakelitových pedálů a dalších. V rámci generálky došlo také na kompletní repasi motoru a všech mechanických částí, poté byl moped uskladněn a neprovozován. Nyní prošel oživovací kůrou, dostal nové náplně a těsnění. Opět je plně provozuschopný.
Rok výroby: 1961
Vyvolávací cena: 1 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 30.000 Kč (jednotná pro všechny aukční položky)
Motocykl po celkové a velice precizní renovaci, při které byl kladen důraz na vysokou kvalitu provedené práce a dosažení dokonalého vzhledu. Stroj má profesionální lak s ručními linkami, nové chromy, motor (vyvážená kliková hřídel, výbrus, nová ložiska, gufera, spojkové lamely, atp.) a všechny mechanické části jsou rovněž po generální opravě. Naprosto špičkový stav, bez investic. Motocykl je bez TP, má ovšem původní originální štítek s korespondujícími čísly a původní malou SPZ.
Rok výroby: 1961
Vyvolávací cena: 1 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 30.000 Kč (jednotná pro všechny aukční položky)
Moped ve vzácné verzi Sport, který prošel přibližně před 20 lety detailní renovací. Od té doby neprovozován, bez náplní, vystaven v soukromé expozici. Jelikož se jedná o starší renovaci, která ovšem není vůbec znát, jedná se o naprosto originální motocykl prakticky bez jakýchkoliv replik dílů, ani dílů z druhovýroby, jak je dnes při renovacích častým zvykem. Naopak všechny součástky jsou původní, zrenovované, nově pochromované nebo lakované a smysl pro detail je vidět hned na první pohled. Samozřejmostí je výbrus válce a kompletní GO motoru. Motocykl byl nyní před aukcí šetrně vyčištěn a oživen. Opět je tak plně funkční a provozuschopný. K Motocyklu je původní nářadí a také originální kartička.
Rok výroby: 1968
Vyvolávací cena: 1 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 30.000 Kč (jednotná pro všechny aukční položky)
Krásný a oblíbený motocykl po dřívější velice zdařilé kompletní renovaci. Stroj byl poslední roky pouze vystaven v rámci soukromé sbírky a prakticky nejezdil. Nyní proběhl oživovací servis, kontrola a motocykl je plně pojízdný a provozuschopný. Tatran má rovněž platné přepsatelné doklady (ještě originál československý TP), přičemž SPZ je již v novém formátu. Krásný kousek bez investic.
Rok výroby: 1961
Vyvolávací cena: 1 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 30.000 Kč (jednotná pro všechny aukční položky)
Legendární skútr Čezeta zvaný Prase v krásném, zachovalém a převážně původním stavu. Jedna z nejoblíbenějších barevných kombinací červené a krémové. Lak stroje je velmi pěkný a originální, pouze místy opravován lokálními zástřiky. Chromy jsou nebývale původní (pouze výfuk stříkán stříbřenkou). Skútr disponuje původním výrobním štítkem. Nyní po oživovacím servisu po delší odstávce v soukromé expozici muzea (instalována i nová baterie). Skútr je provozuschopný a funkční včetně dynamostartéru. Motocykl je bez TP s možností provozovat jej na veteránských SPZ, které v případě zájmu rádi pro kupujícího zajistíme.
Rok výroby: 1962
Vyvolávací cena: 1 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 30.000 Kč (jednotná pro všechny aukční položky)
Oblíbený skútr Čezeta v užitkovém provedení rikša (model 01). Motocykl již s nepůvodním lakem, ovšem po mechanické stránce zcela v pořádku, plně funkční a pojízdný. Motor včetně podvozku a korbičky je po repasi. Stroj má i krásné novější zaplachtování nákladového prostoru. Rikša je včetně původních a přepsatelných dokladů (ještě originál československý TP) a staré okresní SPZ. Krásný zdravý kousek s kompletní historií.
Rok výroby: 1952
Vyvolávací cena: 65.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 30.000 Kč (jednotná pro všechny aukční položky)
Poválečný motocykl ve velmi vzácném provedení Orthopedia. Stroj je po starší, velice pěkné renovaci. Před čtyřmi roky navíc proběhla generální oprava motoru včetně instalace bezkontaktního zapalování u renomované renovační dílny Vladimírovy renovace (doloženo dokladem). Motocykl je včetně platných přepsatelných dokladů s novým formátem SPZ. Jako bonus je rovněž k dispozici i původní československý TP.
Rok výroby: 1974
Vyvolávací cena: 1 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 30.000 Kč (jednotná pro všechny aukční položky)
Motocykl ve zcela původním a krásně zachovalém originálním stavu. Vínový lak a chromy nesou jen velmi drobné známky dobové patiny. V minulosti byl měněn motor, což je řádně zaznamenáno v původním TP. Jedná se o první typ s tachometrem přímo ve světle, stroj je dále dovybaven o originální blinkry. Motocykl je včetně původní okresní SPZ, dále včetně platných přepsatelných dokladů (československý TP) a dobového záručního listu z Mototechny. Motocykl byl dlouho vystaven v rámci expozice muzea. Nyní byl šetrně oživen, byla instalována nová baterie, dostal novou zadní pneu a je opět plně funkční. Stroj má rovněž čerstvou STK.
Rok výroby: 2000
Vyvolávací cena: 35.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 30.000 Kč (jednotná pro všechny aukční položky)
Motocykl v absolutně původním, prakticky netknutém a uloženkovém stavu se zcela minimálním kilometrovým nájezdem 283 km, jakému odpovídá skutečně i vzhled téměř nového stroje. Dokonalý lak i chromy, vše prakticky bez jakéhokoliv opotřebení. Stroj byl podroben expertize znalce. Originalita a malý nájezd jsou doloženy posudkem přímo z týnecké Jawy. Posouzení originality získá kupující k motocyklu. Stroj byl dovezen z Finska, je včetně dovozových dokladů, je možné jej přihlásit na CZ bílé značky, což v případě zájmu kupujícího rádi zajistíme. Stroj je plně funkční a provozuschopný.
Rok výroby: 1973
Vyvolávací cena: 55.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 30.000 Kč (jednotná pro všechny aukční položky)
Raritní exportní motocykl, v tomto konkrétním případě se jedná o evropskou verzi určenou pro Nizozemí a 18. vyrobený kousek dané verze. V roce 1973 bylo vyrobeno pouhých 1.555 ks motocyklů typu 482 Trail. Stroj je ve špičkovém zcela původním stavu a laku. Vzhledem ke zcela minimálnímu opotřebení zřejmě skutečně prakticky nejetý stroj (dle tacho nájezd pouze 904 km). Motocykl má dokonce dosud obuty původní pneu s krásným vzorkem. Stroj byl dovezený zpět do ČR před několika lety. Dlouhodobě pouze vystaven v soukromé sbírce. Po základním oživení samozřejmě opět plně pojízdný a provozuschopný. Oživovací servis v případě zájmu budoucího majitele rádi zajistíme. Motocykl je bez TP s možností provozovat jej na veteránských SPZ, které v případě zájmu opět rádi pro kupujícího zajistíme. Muzeální kousek do sbírky.
Rok výroby: 1967
Vyvolávací cena: 130.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 30.000 Kč (jednotná pro všechny aukční položky)
Velmi vzácný a raritní terénní motocykl v nejsilnější vyráběné kubatuře, kterých bylo vyrobeno pouhých 289 ks. Stroj je ve špičkovém zcela originálním a původním stavu, plně funkční a pojízdný. Původní lak je velice zachovalý s jen drobnou dobovou patinou, stejně tak chromované díly. Ráfky jsou včetně původní lakované linky uprostřed. Motocykl je včetně platných přepsatelných dokladů a původní malé SPZ okresního formátu. Naprosto jedinečný stroj pro sběratele.
Rok výroby: 1988
Vyvolávací cena: 100.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 30.000 Kč (jednotná pro všechny aukční položky)
Nesmírně vzácný a prakticky nesehnatelný motocykl – prototyp lehkého cestovního endura vyrobený pouze ve 2 exemplářích v pobočce ČZ – Protivín. Stroj původně zamýšlený pro export, vyvinutý pracovníkem vývoje panem Zoubkem. Vznikl údajně velmi narychlo na objednávku brazilské delegace pro policii do hor. K realizaci tohoto záměru ale nakonec nikdy nedošlo. Prototyp byl osazen zapalováním Femsa kvůli svícení. Zároveň byla použita jiná převodovka s delší 6kou.
Motocykl je ve zcela originálním, původním stavu, ježděn zcela minimálně, pouze s drobnými kosmetickými poškozeními vlivem skladování a transportu. Motocykl byl po celou dobu vlastněn celoživotním zaměstnancem ČZ Protivín, který jej odkoupil přímo od výrobce v roce 1993. K dispozici je rovněž originální účetní doklad o koupi vydaný fabrikou právě z roku 1993. Stroj je bez TP.
Rok výroby: 1963
Vyvolávací cena: 150.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 30.000 Kč (jednotná pro všechny aukční položky)
Motocykl ve špičkovém původním a zcela originálním stavu s minimálními znaky patiny. Stroj má krásně viditelné původní linky, perfektní původní lak, původní štítek v anglickém jazyce, se kterým korespondují všechna čísla a dle tacho má velmi nízký nájezd pouze 4.068 km. Na moto dobová samolepka „Šestidenní 1963“. Dále pro dokreslení perfektního dobového vzhledu instalován replikový přední závodní štítek s číslem jezdce. Zadní boční štítky jsou však originály. Stroj nebyl dlouhá léta provozován, byl pouze vystaven v expozici muzea. Nyní byl v rámci předaukčního servisu šetrně oživen a zkontrolován. Motor běží krásně hladce. V tomto stavu prakticky nesehnatelný a jedinečný kus závodní motocyklové historie.
Rok výroby: 1987
Vyvolávací cena: 350.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 30.000 Kč (jednotná pro všechny aukční položky)
Nesmírně raritní a vzácný soutěžní motocykl z dílny pana Sadílka ze Strašnické pobočky Národního podniku Jawa. Těchto strojů vzniklo jen velmi málo, udává se méně než 50 ks. Tento konkrétní exemplář pochází z první série Bitraků vyrobených v roce 1987, ve které bylo vyrobeno pouze 32 ks. Dle zjištěných informací tento stroj nefiguruje v závodních listinách podniku šestidenní pořádaného v roce 1987 v Jelenie Góře. Pravděpodobně tak zůstal využíván pro účely SVS (Středisko vrcholového sportu). Motocykl je plně funkční a pojízdný. Nyní byl po 12 letech v expozici muzea šetrně oživen a zkontrolován. Jedinečný sběratelský kus.
Rok výroby: 1956
Vyvolávací cena: 575.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 30.000 Kč (jednotná pro všechny aukční položky)
Velice vzácný soutěžní silniční motocykl z padesátých let. Stroj byl dovezen do ČR z Holandska, kde byl dlouhá léta součástí rozsáhlé soukromé sbírky. Motocykl byl před vystavením v expozici muzea plně funkční, následně byly veškeré náplně vypuštěny a stroj byl zakonzervován.
V případě znovuuvedení do provozu (závodění) se musí udělat jen zběžná revize. Stroj v krásném a zachovalém stavu. V případě zájmu kupujícího jsme schopni zajistit oživení v odborné dílně. Jedinečná příležitost pro sběratele.
Rok výroby: 1952
Vyvolávací cena: 790.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 30.000 Kč (jednotná pro všechny aukční položky)
Ikonický a vzácný motocykl po naprosto špičkové, precizní a nákladné renovaci před třemi lety. Motor prošel kompletní generální opravou včetně chemického čištění, stroj dostal profesionální lak včetně ručních linek a samozřejmě kvalitní české chromy. Motocykl byl renovován výhradně z originálních dílů, pouze blatníky byly použity replikové kvůli dosažení naprosto dokonalého vzhledu a stavu po renovaci. Motor je osazen dynamem Lucas. Stroj je včetně platných přepsatelných starých československých dokladů. Vzhledem ke kvalitě provedené renovace, originalitě stoje a faktu, že se jedná o nejvyhledávanější první provedení tzv. šnek, se jedná o neopakovatelnou nabídku.
Rok výroby: 1947
Vyvolávací cena: 80.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 30.000 Kč (jednotná pro všechny aukční položky)
Poválečný motocykl ve vzácně zachovalém a naprosto originálním původním stavu se zcela minimálním nájezdem odhadem do 5000 km (počítadlo km je ovšem nefunkční od cca 3000 km). Stroj byl od nového po celou dobu ve vlastnictví jedné rodiny (prvním majitelem štáb. strážmistr SNB od r. 1947, nyní v majetku syna) a vždy se mu dostávalo mimořádné péče. Motocykl je navíc včetně původních platných a přepsatelných dokladů včetně původní dobové SPZ. K motocyklu je dále k dispozici vzácná původní dokumentace obsahující: typové osvědčení motorového vozidla, technický průkaz motorového vozidla, malý technický průkaz, technický popis a návod k obsluze modelu ČZ 125 T, dále pak pojistku zákonné odpovědnosti vystavenou První českou vzájemnou pojišťovnou 21.11.1947. Stroj je samozřejmě plně funkční a provozuschopný. Vzhledem ke stavu a dobovým dokumentům naprosto fantastická příležitost.
Rok výroby: 1937
Vyvolávací cena: 80.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 30.000 Kč (jednotná pro všechny aukční položky)
Malý předválečný motocykl po starší kompletní a velice zdařilé renovaci. Po renovaci neprovozován, pouze vystaven v rámci expozice muzea. V rámci předaukčního servisu byl stroj pouze šetrně oživen a zkontrolován, motor v pořádku v chodu. Motocykl je bez TP s možností provozovat jej na veteránských SPZ, které v případě zájmu rádi pro kupujícího zajistíme.
Rok výroby: 1936
Vyvolávací cena: 270.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 30.000 Kč (jednotná pro všechny aukční položky)
Vzácný předválečný motocykl po starší renovaci. Stroj je plně funkční a pojízdný, bez jakýchkoliv závad nebo nutných investic. Díky renovaci staršího data působí maximálně autenticky, přičemž nese jen drobné známky dobové patiny typicky pouze na výfucích. Další devizou stroje je bezesporu fakt, že se jedná o jednokusový motocykl renovovaný převážně z originálních dílů. Stroj je provozován na veteránských, dnes již přepsatelných značkách.
Rok výroby: 1932
Vyvolávací cena: 890.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 30.000 Kč (jednotná pro všechny aukční položky)
Nesmírně vzácný a raritní motocykl v mimořádně dochovaném, naprosto originálním a autentickém stavu. Jde o poslední, tedy 5. výrobní sérii. Motocykl je plně pojízdný a provozuschopný. Motor prošel v minulosti generální opravou. Motocykl je bez TP s možností provozovat jej na veteránských SPZ, které v případě zájmu kupujícího rádi zajistíme. Vzhledem k prakticky dokonalému originálnímu stavu se jedná o absolutně nesehnatelný investiční exemplář.
Rok výroby: 1932
Vyvolávací cena: 890.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 30.000 Kč (jednotná pro všechny aukční položky)
Vzácný a kultovní sběratelský motocykl Jawa Rumpál po starší zhruba třicet let staré renovaci prakticky výlučně z originálních dílů. Jedinou výjimkou je dobový tachometr z obdobného typu motocyklu z té doby a nově instalovaný karburátor Amal v replice. Jedná se o druhý typ tzv. plecháč se zesílenou přední vidlicí z druhé výrobní série, kterých bylo mezi lety 1931 – 1932 vyrobeno pouze 500 ks. Motocykl je plně funkční a provozuschopný.
Stroj je bez TP s možností provozovat jej na veteránských SPZ, které v případě zájmu rádi pro kupujícího zajistíme. Vzhledem k originalitě stroje se jedná o neopakovatelnou investiční příležitost.
Rok výroby: 1928
Vyvolávací cena: 350.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 30.000 Kč (jednotná pro všechny aukční položky)
Překrásný americký předválečný motocykl po naprosto precizní kompletní renovaci, při které bylo použito maximum možných originálních dílů, přičemž nově vyroben byl pouze bateriový kastlík a nádrž. Nádrž byla vyrobena přesně dle staré původní dochované, ovšem pro naprostou autenticitu byly z původní nádrže použity všechny závity a úchytky. Odstín použité barvy byl naskenován dle původní. Motocykl byl původně určen pro nizozemský trh, odkud byl v předrenovačním stavu dovezen do ČR. Stroj je ve špičkovém stavu absolutně bez investic. Motocykl je bez TP, v případě zájmu kupujícího možno zajistit přihlášení na veteránské doklady.
Rok výroby: 1974
Vyvolávací cena: 300.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 30.000 Kč (jednotná pro všechny aukční položky)
Legendární československé sportovní kupátko ve velmi udržovaném a pěkném stavu. V roce 1989 byla provedena kompletní generální oprava motoru, po níž má najeto pouze 20.000 km. Ve stejném roce byl vůz lakován červenou barvou, což je řádně zaznamenáno v TP. Stejně tak došlo ke generální opravě přední nápravy. Interiér vozidla je původní (pouze byla přečalouněna látka sedadel, koženkové bočnice jsou originální). Vozidlo má domontované přídavné topení pod přístrojovou deskou u spolujezdce. Vůz je plně funkční a provozuschopný, navíc včetně platných dokladů (ještě originál československý TP) a SPZ okresního formátu. Vzhledem k datu lakování a originalitě vozidla působí vůz maximálně autenticky.
Rok výroby: 1982
Vyvolávací cena: 160.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 30.000 Kč (jednotná pro všechny aukční položky)
Automobil ze soukromé sbírky pana Pešáka – Veterán Aréna Olomouc. Vůz je po krásné starší renovaci s perfektně zachovalým původním interiérem. Je plně funkční a provozuschopný s platnými přepsatelnými doklady a SPZ starého okresního formátu. Technická kontrola platí do 4/2026, evidenční kontrola je platná do 4/2025. Vozidlo bylo vyrobeno v Kvasinách koncem května 1982 jako modelový rok 1982. Jedná se tedy o jeden z prvních kusů výroby s montovanou přístrojovou deskou z Ipur pěny. Krásný kousek ve stavu sednout a jet, bez jakýchkoliv nutných investic.
Rok výroby: 1986
Vyvolávací cena: 200.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 30.000 Kč (jednotná pro všechny aukční položky)
Vozidlo po slavné osobnosti, známé operní pěvkyni, paní Naděždě Kniplové, která byla po celou dobu jeho jedinou majitelkou. Vůz byl zakoupen v Tuzexu a vzhledem k významnosti zákaznice byl na její tehdejší přání dodán s velmi raritní barvou – modrou metalízou, která byla určena výhradně pro exportní účely. Vozidlo bylo nyní během léta vysvobozeno přibližně po dvaceti letech z barrandovské garáže, kde nečinně odpočívalo. Následně bylo provedeno šetrné čištění, základní oživovací servis, kdy byly rozhýbány a vyčištěny brzdy, došlo k výměně náplní včetně proplachu a zprovoznění motoru, výměně filtrů a výměně zpuchřelých hadic. Vůz je opět plně pojízdný a provozuschopný. Interiér vozidla je ve špičkovém stavu s dokonalým původním čalouněním sedadel. Karoserie byla již v minulosti místy opravovaná. Dobově byly vyvařovány lemy zadních blatníků, přední podběhy a horní část kufru.
Vozidlo je velmi dobře lakováno dle originálního odstínu. Původní lak zůstal na střeše a kompletně ve vnitřních částech karoserie. Podvozek je ošetřen nátěrem proti korozi.
Vozidlo je nyní prodáváno v rámci dědictví. K Rapidu jsou veškeré originální dokumenty jako původní československý TP, záruční list a doklad z Tuzexu. Vůz má originální okresní SPZ.
Celkově naprosto fantastický kus s příběhem, po slavné osobnosti v raritní barvě a kompletní dokumentací.
Rok výroby: 1961
Vyvolávací cena: 500.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 30.000 Kč (jednotná pro všechny aukční položky)
Vozidlo původem z Řecka po starší a velice pěkné renovaci, při níž byl rovněž vyměněn motor, který je osazen dvěma karburátory. V rámci tehdejší renovace dostal vůz mimo jiné nový lak a čalounění interiéru včetně stahovací střechy. Vůz byl současným majitelem využíván jen sporadicky a spíše byl vystaven v rámci soukromé sbírky. Nyní byl proveden běžný servis a kontrola, vozidlo je plně provozuschopné a funkční. Felicia je včetně veteránských přepsatelných dokladů. K vozidlu je dále k dispozici pevná střecha tzv. hardtop, která nebyla na vůz dosud montována.
Rok výroby: 1967
Vyvolávací cena: 250.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 30.000 Kč (jednotná pro všechny aukční položky)
Vozidlo v naprosto špičkovém až dokonalém stavu po velice zdařilé renovaci, která byla rovněž pečlivě zdokumentována. Při renovaci byl kladen značný důraz na originalitu. Byly tedy použity výlučně originální typicky uloženkové díly. Barva byla zvolena taktéž dle originálního odstínu (oranžově červená – kód 8220). Interiér (čalounění) vozidla je zcela původní ve skvělém stavu v provedení béžová koženka. K vozu byl vystaven certifikát archivu Škoda potvrzující jeho originalitu. Vůz je plně funkční a provozuschopný. K vozu je k dispozici původní československý platný TP a okresní dobové SPZ. Fantasticky a nesmírně poctivě udělaný kousek.
Rok výroby: 1930
Vyvolávací cena: 960.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 30.000 Kč (jednotná pro všechny aukční položky)
Vzácné a luxusní předválečné vozidlo v provedení šestimístná limuzína. Wikovů 28 bylo vyrobeno pouhých 200 ks, přičemž pouze 13 exemplářů se dochovalo. Vozidlo po kompletní a velice pečlivé renovaci dokončené v roce 2006. Předrenovační stav vozidla byl vzácně zachovalý a kompletní, naprostá většinu dílů je tak zcela originálních a původních. Motor je osazen původním karburátorem Zenith a také originálními vysokonapěťovými koncovkami kabelů. Jedním z naprosto původních a velmi vzácných doplňků je textilní zimní kryt chladiče s logem Wikov. Další raritní předností je nouzové sedadlo ponechané s originálním čalouněním. Vozidlo je celkově ve špičkovém stavu, tzv. sednout a jet. Testováno na historickou původnost, vůz s veteránskými SPZ. Naprosto jedinečný sběratelský kousek ze soukromé sbírky pana Pešáka – Veterán Aréna Olomouc.
Vydražitel navíc získá jako fantastický bonus k vozidlu kompletní motor Wikov s převodovkou zasazený do speciálního rámu, který dosud sloužil jako úžasná dekorace muzea.
Rok výroby: 1930
Vyvolávací cena: 250.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 30.000 Kč (jednotná pro všechny aukční položky)
Oblíbené předválečné vozidlo s uzavřenou karoserií po starší velice hezké renovaci téměř před dvaceti lety. Vzhledem ke stáří renovace a pravidelné účasti na srazech a veteránských vyjížďkách nese vůz již drobné známky patiny na laku a chromu. Vůz byl poslední přibližně 2 roky odstaven a nevyužíván. Nyní došlo k oživovacímu servisu a kontrole. Pragovka je opět plně funkční a provozuschopná. Jedná se o krásný kousek provozovaný na veteránských dokladech.
Rok výroby: 1931
Vyvolávací cena: 600.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 30.000 Kč (jednotná pro všechny aukční položky)
Tento překrásný předválečný vůz byl pořízen Aloisem Samohýlem v roce 1973, přičemž jeho prvním majitelem byl obchodní ředitel zlínských baťových závodů. Od té doby až do současnosti patří do soukromé sbírky rodiny Samohýlů ze Zlína. Vůz prošel renovací v roce 1987, dále byl již pouze vystaven v rámci soukromé expozice a neprovozován. Vozidlo nyní prošlo v letních měsících oživovacím servisem, je opět plně funkční a provozuchopné.
V rámci servisních zásahů došlo rovněž k opravám stahovací střechy, která je v ojedinělém provedení Kellner. Hlavní devizou tohoto vozidla je fakt, že se jedná o kus s velmi vzácnou karoserií od karosárny Petera – Vrchlabí. Vůz je bez TP, ovšem s možností provozovat jej na veteránských dokladech, které pro budoucího majitele v případě zájmu rádi zajistíme.
Rok výroby: 1926
Vyvolávací cena: 900.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 30.000 Kč (jednotná pro všechny aukční položky)
Tento vzácný a nesmírně raritní automobil byl pořízen Aloisem Samohýlem ve Ždánici u Brna v roce 1965. Od té doby až do současnosti patří do soukromé sbírky rodiny Samohýlů ze Zlína. Kompletní renovace vozu proběhla v letech 1972 a 1973. Vlivem stáří se jedná již o patinový stav, který ovšem podtrhuje úžasnou autenticitu a originalitu stroje. Vozidlo nyní prošlo v letních měsících oživovacím servisem, je plně funkční a provozuchopné. V rámci servisních zásahů došlo také k opravám stahovací střechy u čalouníka. Vůz je bez TP, ovšem s možností provozovat jej na veteránských dokladech, které pro budoucího majitele v případě zájmu rádi zajistíme. Fantastický kousek do sbírky.
Rok výroby: 1930
Vyvolávací cena: 250.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 30.000 Kč (jednotná pro všechny aukční položky)
Krásný předválečný a velice vzácný užitkový automobil s dřevěnou korbičkou. Tatra je po kompletní poctivé renovaci v letech 2017-2019, v rámci které byla provedena generální oprava podvozku i motoru, dále byla vyhotovena a instalována zcela nová výdřeva a následně byla provedena generální oprava karoserie, na kterou přišel nový lak. Vozidlo je plně pojízdné a provozuschopné, absolutně bez investic. Vůz je bez TP, samozřejmě s možností přihlásit jej na veteránské doklady, které pro vydražitele v případě zájmu rádi zajistíme.
You should choose a search result page. You can choose the page from the Theme Options > Events > Event Search Results Page option.