Aukce probíhají v kongresovém sále (2. patro pavilonu A) a jsou volně přístupné i pro návštěvníky Retro Garáže, kteří se aukcí aktivně nezúčastní.
_
Předaukční prohlídky motocyklů budou probíhat přímo v kongresovém sále (2. patro pavilonu A).
Předaukční prohlídky automobilů budou probíhat tradičně v pavilonu B (ten se zelenou vzduchotechnikou). Vozidla vám rovněž rádi odprezentujeme i dříve po předchozí telefonické dohodě.
Podzimní listopadová aukce bude historicky největší co do počtu dražených položek. Celkem nabídne 33 vozidel a je rozdělena do 3 aukčních bloků / kolekcí. Všechny aukční položky mají velice atraktivní vyvolávací ceny stanovené výrazně pod tržní odhad. Zároveň všechny aukční položky jsou bez stanovené aukční rezervy (minimální prodejní ceny).
Aukci tradičně zahájíme s nabídkou tzv. lidovek od korunky, což jsou typicky malé československé mopedy jako Stadiony, Jawetty, Pionýry, ale třeba i dospělejší skútry Čezeta, Manet nebo další motocykly jako Jawy 350 či vzácná verze ČZ 150 – Orthopedia.
Druhou část motocyklové aukční nabídky pak tvoří již cennější stroje. Nabídneme hned několik terénních a závodních motocyklů jako například ČZ 125 UNI, jeden ze dvou vyrobených prototypů, Jawu 250 tzv. libeňák v krásném původním až muzeálním stavu, nebo Jawu 500 typ 682 Bitrak. Vrcholem nabídky mezi soutěžáky je silniční závodní třistapadesátka ČZ‑Walter z roku 1956.
Z předválečných motocyklů je dále v nabídce oblíbená Jawa Robot a krásná ČZ 250 Tourist. Ovšem jednoznačně největší pozornost na sebe strhne dvojice opravdových perliček v podobě Jawy 500 OHV „Rumpál” a Pragy 500 BD. Zatímco Rumpál je po stařičké renovaci, Pragovka je v naprosto dokonalém původním stavu. Trochu proti našemu československému zaměření nabídneme také krásný Harley‑Davidson typ J z roku 1928.
Samozřejmě v naší nabídce pak nemůže chybět nesmírně oblíbený půllitr, tedy Jawa 500 OHC. Letos jsme pro dražitele vybrali mimořádně povedený kus po špičkové renovaci s platnými doklady. Navíc se jedná o první typ tzv. šnek.
Automobilovou nabídku představují vozy ryze domácí výroby. Budeme dražit hned dva vozy Praga Piccolo. Jeden z nich je z roku 1930 s uzavřenou karoserií po starší renovaci v opravdu moc pěkném stavu. Druhá Piccola je kabriolet postavený karosárnou Petera z Vrchlabí roku 1931. Zatím nejstarším vozem, jaký jsme kdy nabídli, bude překrásný kabriolet Laurin & Klement 110 z roku 1926, který stejně jako Praga Piccolo (Petera) pochází ze sbírky pana Ladislava Samohýla.
V nabídce máme i užitkový vůz Tatra 12 v provedení Normandie z roku 1930 a nádhernou luxusní limuzínu Wikov 7/28 ze sbírek olomouckého muzea Veteran arena pana Pešáka.
Nebudou chybět ani poválečné škodovky jako Škoda 110 R Coupé, exportní provedení vozu Škoda 130 Rapid po známé operní pěvkyni Naděždě Kniplové, Škoda Garde ze sbírek muzea Veterán aréna Olomouc, oblíbený kabriolet Škoda Felicia, a do šroubku renovovaná Škoda 1000 MB De Luxe.“
You should choose a search result page. You can choose the page from the Theme Options > Events > Event Search Results Page option.