Rok výroby: 1972
Vyvolávací cena: 1 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
NOVINKA: Aukční jistota pro celý aukční blok 1 (položky 1-7): 20.000 Kč
Pionýr v krásném původním stavu nesoucím jen drobné známky dobové patiny. Motocykl byl kompletně rozebrán, šetrně vyčištěn a oživen. Dále byla vyměněna futra přední vidlice. Nyní je plně funkční a provozuschopný. Jde o přechodový model, kdy se v tomto roce montovalo už novější provedení rámu, ovšem podsedlové plechy a další části byly stále staršího typu. Motocykl je bez TP, možno provozovat na veteránských SPZ. Stroj má původní štítek korespondující s číslem motoru. Krásný kousek v již těžko sehnatelném stavu.
Rok výroby: 1958
Vyvolávací cena: 1 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
NOVINKA: Aukční jistota pro celý aukční blok 1 (položky 1-7): 20.000 Kč
Pařízek v krásném originálním stavu nesoucím jen drobné známky dobové patiny v původním laku s dobře viditelnými zlatými linkami. Motocykl byl po letech nečinnosti šetrně vyčištěn a oživen. Nyní je plně funkční a provozuschopný. Motocykl je bez TP, možno provozovat na veteránských SPZ. Stroj má původní štítek korespondující s číslem motoru. Krásný kousek v již těžko sehnatelném stavu.
Rok výroby: 1961
Vyvolávací cena: 1 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
NOVINKA: Aukční jistota pro celý aukční blok 1 (položky 1-7): 20.000 Kč
Rok výroby: 2006
Vyvolávací cena: 1 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
NOVINKA: Aukční jistota pro celý aukční blok 1 (položky 1-7): 20.000 Kč
Motocykl ze vzácné limitované edice 555 ks, přičemž zde jde o 1. vyrobený kus s pořadovým číslem 0000001 (doloženo certifikátem pravosti). Stroj skladově nový, nikdy nejetý, na tachometru natočeny pouze 2 km z výrobní linky na válcích. Od samého počátku je tento limitovaný New Pionýr zakonzervován a pouze vystaven v soukromé sbírce strůjce tohoto projektu, pana Ing. Brídy ze spol. Motoscoot a.s., která tyto motocykly vyráběla a prodávala. Motocykl se nabízí včetně platných, přepsatelných CZ dokladů a plnohodnotné dvouleté záruky. Jedinečná a neopakovatelná investiční příležitost vlastnit 1. kus z této limitované edice. Naproti tomu poslední 555. kus je vystaven v Národním technickém muzeu v Praze.
Rok výroby: 1958
Vyvolávací cena: 60.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): 60.000 Kč
NOVINKA: Aukční jistota pro celý aukční blok 1 (položky 1-7): 20.000 Kč
Rok výroby: 1972
Vyvolávací cena: 140.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): 140.000 Kč
NOVINKA: Aukční jistota pro celý aukční blok 1 (položky 1-7): 20.000 Kč
Motocykl po kompletní pečlivé a detailní renovaci tzv. do šroubku. Stroj dostal speciální metalízu odpovídající tehdejšímu dobovému vývoznímu provedení, kdy pro exportní účely bylo vyrobeno jen velmi malé množství kusů. Bizon je plně funkční a provozuschopný, s platným původním československým a přepsatelným TP, již s novým formátem SPZ. Krásný a unikátní stroj v ojedinělé barvě
Rok výroby: 1993
Vyvolávací cena: 90.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): 90.000 Kč
NOVINKA: Aukční jistota pro celý aukční blok 1 (položky 1-7): 20.000 Kč
Rok výroby: 1946
Vyvolávací cena: 150.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): stanovena – neveřejná
NOVINKA: Aukční jistota pro celý aukční blok 2 (položky 8-13): 50.000 Kč
Motocykl po starší velmi hezké kompletní renovaci. Po renovaci neprovozován, pouze vystaven v soukromé sbírce zahraničního sběratele. Na motocyklu dochován dobový raritní mosazný štítek odkazující na prodejce motocyklů Huleš-Písek. Stroj byl vyroben roku 1946, tudíž jde o poslední produkční období tohoto modelu. V rámci předaukčního servisu byl stroj pouze šetrně oživen, přičemž motor je opět v chodu. Po letech nečinnosti samozřejmě k doladění a bez záruky. Motocykl je bez TP, nicméně je možno jej provozovat na veteránských SPZ.
Rok výroby: 1953
Vyvolávací cena: 790.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): stanovena – neveřejná
NOVINKA: Aukční jistota pro celý aukční blok 2 (položky 8-13): 50.000 Kč
Rok výroby: 1956
Vyvolávací cena: 690.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): stanovena – neveřejná
NOVINKA: Aukční jistota pro celý aukční blok 2 (položky 8-13): 50.000 Kč
Motocykl po starší kompletní renovaci prakticky výlučně z originálních dílů bez použití dnes zcela běžných replik. Po renovaci neprovozován, pouze vystaven v soukromé sbírce zahraničního sběratele.
V rámci předaukční přípravy proběhl šetrný oživovací servis, instalace nové baterie a zprovoznění motoru. Stroj je nyní opět plně funkční. Po dlouhých letech nečinnosti je však teoreticky potřeba počítat s případným dalším servisním doladěním.
Stroj je nalakován v naprosto ojedinělém bílém provedení se zlatými linkami, ke kterému se majitel rozhodl na základě informací dohledaných v literatuře, konkrétně dle knihy Jawa 500 Aloise Pavlůska, v níž se udává, že skutečně došlo k výrobě této barevné varianty pro výstavní účely. Vzhledem k tomuto atypickému a na stroji velmi líbivému zbarvení se jedná o zcela nepřehlédnutelnou „bílou královnu“, která zaujme na každém srazu.
Motocykl je prodáván včetně platných přepsatelných dovozových dokladů s již absolvovanou dovozovou technickou prohlídkou. Přihlášení stroje na kupujícího v případě zájmu rádi bezplatně zajistíme. Nový majitel získá standardní české doklady a SPZ, kde bude figurovat coby první majitel v ČR.
Rok výroby: 1957
Vyvolávací cena: 650.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): stanovena – neveřejná
NOVINKA: Aukční jistota pro celý aukční blok 2 (položky 8-13): 50.000 Kč
Rok výroby: 1930
Vyvolávací cena: 790.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): stanovena – neveřejná
NOVINKA: Aukční jistota pro celý aukční blok 2 (položky 8-13): 50.000 Kč
Nesmírně vzácný a raritní motocykl po velmi staré renovaci. Jde o zcela originální stroj prakticky bez použití replik. Motocykl dlouhá léta neprovozován, pouze vystaven v soukromé sbírce zahraničního sběratele. Nyní proběhl šetrný předprodejní servis včetně oživení motoru a instalace nové baterie. Po dlouhých letech nečinnosti je však teoreticky potřeba počítat s případným dalším servisním doladěním.
Motocykl nemá TP, ovšem je možno jej provozovat na veteránských SPZ. Vzhledem ke stavu a samotnému modelu jde o neopakovatelnou sběratelskou příležitost.
Rok výroby: 1932
Vyvolávací cena: 890.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): stanovena – neveřejná
NOVINKA: Aukční jistota pro celý aukční blok 2 (položky 8-13): 50.000 Kč
Rok výroby: 1985
Vyvolávací cena: 250.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): 250.000 Kč
NOVINKA: Aukční jistota pro celý aukční blok 3 (položky 14-20): 50.000 Kč
Vozidlo ve zcela původním stavu s minimálním nájezdem (dle tachometru méně než 840 km), kterému odpovídá i celkový technický stav vozu, tedy prakticky bez opotřebení. Podvozek je v dokonalé kondici bez známek používání. Pouze některé dostupné matky a šrouby karoserie a podvozkové části byly původním majitelem ošetřeny protikorozní barvou. Karoserie vozu je rovněž absolutně původní, s originálním lakem, bez známek koroze, pouze dvě oděrky na přední kapotě a zadních levých dveřích, jinak dokonalá. Zadní nárazník byl vyměněn, protože v původním byl vyvrtán malý otvor pro protáčení motoru klikou.
Vozidlo je po oživovacím servisu, při němž byla kromě náplní vyměněna také AC pumpa, brzdové válečky, hlavní brzdový válec a spojkový válec. Vůz je nyní plně funkční a provozuschopný. Po zahřátí motoru a ve vyšších otáčkách se objevuje lehce zvýšená kouřivost.
Vozidlo je bez TP a SPZ, ovšem z původní dokumentace se dochoval záruční list a servisní knížka. Vzhledem k originalitě a extrémně nízkému nájezdu jde o jedinečný sběratelský kus. Originalita vozu a nájezd jsou navíc potvrzené znaleckým posudkem soudního znalce, který bude mít výherce dražby rovněž k dispozici.
Rok výroby: 1960
Vyvolávací cena: 450.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): 450.000 Kč
NOVINKA: Aukční jistota pro celý aukční blok 3 (položky 14-20): 50.000 Kč
Rok výroby: 1938
Vyvolávací cena: 350.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): 350.000 Kč
NOVINKA: Aukční jistota pro celý aukční blok 3 (položky 14-20): 50.000 Kč
Vzácně dochovaný předválečný automobil v převážně původním originálním stavu. Tento vůz byl dlouhodobě odstaven a uskladněn přibližně 25 let. Po vytažení z uzavřené a dobře ventilované garáže prošel vůz nyní předaukční základní oživovací kúrou, kdy byl kompletně vyčištěn a opět zprovozněn. Po vyčištění vyniknul především překrásně zachovalý a výrazný červený interiér s dřevěnou palubní deskou a neponičená stropnice. Lak karoserie již nese bohužel stopy lokálních oprav především v bočních partiích. Vůz dostal novou baterii a byly rozhýbány brzdy. Pro případné delší výlety bude zcela jistě potřeba detailnější servis.
K vozidlu je navíc k dispozici kompletní dobová dokumentace včetně platného a přepsatelného československého TP a registračních značek okresního formátu. Dále se s vozem dochoval rovněž protektorátní TP a další dokumentace jako například originální návod k obsluze, osvědčení o způsobilosti vozidla k jízdě z roku 1938 a další dobové materiály jako například velmi pečlivě a poctivě psaná kniha jízd posledního pana majitele.
Vzhledem k autenticitě vozidla, a především k dochované dokumentaci jde o naprosto jedinečnou sběratelskou záležitost s vysokým potenciálem zhodnocení investovaných financí.
Rok výroby: 1932
Vyvolávací cena: 550.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): 550.000 Kč
NOVINKA: Aukční jistota pro celý aukční blok 3 (položky 14-20): 50.000 Kč
Rok výroby: 1937
Vyvolávací cena: 990.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): 990.000 Kč
NOVINKA: Aukční jistota pro celý aukční blok 3 (položky 14-20): 50.000 Kč
Nesmírně vzácný předválečný automobil po kompletní a velice precizní renovaci. Vůz je plně provozuschopný a funkční, díky konstrukci zavěšení i velmi pohodlný na jízdu. Jedinečnost tohoto stroje spočívá především v karosářském provedení tudor a roku výroby 1937, tudíž jde o model před modernizací, po níž vysoce elegantní Praga Lady rozměrově narostla. Dalším faktorem podporujícím vzácnost vozidla je fakt, že modelu Lady bylo vyrobeno jen necelých 4.000 kusů všech typů, přičemž v této karosářské variantě dokonce výrazně méně. Dnes se u nás hovoří o pouhých třech dochovaných vozidlech v provedení tudor, přičemž toto je jedno z nich. Vozidlo je bez TP, možno však provozovat na veteránských SPZ. Pro budoucího majitele lze zajistit v případě zájmu veteránskou testaci.
Rok výroby: 1930
Vyvolávací cena: 850.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): 850.000 Kč
NOVINKA: Aukční jistota pro celý aukční blok 3 (položky 14-20): 50.000 Kč
Rok výroby: 1996
Vyvolávací cena: 1.750.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): stanovena – neveřejná
NOVINKA: Aukční jistota pro celý aukční blok 3 (položky 14-20): 50.000 Kč
Dnes velice vyhledávaný a sběratelsky ceněný luxusní automobil. Tato stříbrná Tatra T700 byla vyrobena v roce 1996, tudíž jde o model z první ostré série, v níž vzniklo pouhých 40 kusů těchto limuzín.
Jde o pravidelně servisované vozidlo v originálním a pečlivě udržovaném stavu s platnou TK. Vůz disponuje platnými, plně přepsatelnými CZ doklady se starším typem SPZ. Prvním majitelem bylo dle TP i dohledatelných záznamů Ministerstvo zdravotnictví. Po vyřazení vozidla z majetku státu měla tato Tatra T700 pouze jednoho vlastníka zabývajícího se renovacemi, servisem a obchodem s tímto typem vozidel, což jen potvrzuje kvality tohoto námi nabízeného exempláře.
Aktuálně byl na automobilu proveden rozsáhlý servis, tudíž je tento kus tatrovácké historie připraven do provozu bez dalších nutných investic. Celkově jde o perfektní stav, pouze s drobnými kosmetickými nedostatky odpovídajícími stáří a používání vozidla. Sběratelsky raritní kus navíc rychle roste na hodnotě nejen v ČR, ale i na Slovensku a v Německu. Tatry T700 se v posledních letech obchodují dokonce i za částky převyšující 4 miliony korun
You should choose a search result page. You can choose the page from the Theme Options > Events > Event Search Results Page option.