Rok výroby: 1982
Vyvolávací cena: 1 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): není stanovena
Aukční jistota: 5.000 Kč
Velmi vzácně zachovalý motocykl v krásném původním stavu s originálním lakem. Celkovému stavu uloženkového stroje nasvědčuje i velice nízký nájezd cca 220 km (dle tacho). Motocykl je bez TP, disponuje původním štítkem, číslo motoru odpovídá. Motocykl je plně funkční. Jedná se o vývozní verzi určenou pro Maďarský trh, která se vyznačovala sníženým výkonem (užší kolínko karburace), absencí zadních stupaček spolujezdce a cyklo zvonkem místo klasického bzučáku.
Rok výroby: 1957
Vyvolávací cena: 1 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): není stanovena
Aukční jistota: 5.000 Kč
Krásný původní pařízek s originálním lakem a patrnými linkami. Motockyl po letech nečinnosti vyčištěn a pouze základně oživen, samozřejmě k celkovému doladění. Pionýr je bez TP, ovšem číslo motoru koresponduje s původním štítkem. Drobným nedostatkem je lehce poupravené prsíčko ve spodní části.
V tomto stavu dnes již těžko sehnatelný stroj.
Rok výroby: 1962
Vyvolávací cena: 45.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): 45.000 KČ
Aukční jistota: 5.000 Kč
Moped prošel kompletní a precizní renovací. Motocykl kompletně rozebrán, rám, blatníky a lakované části otryskány vodním paprskem na základní kov, poté provedena klempířská práce, žádné laminování! Teprve pak nově nalakováno kvalitním vypalovaným lakem. Jednotlivé díly rozebrány, vyčištěny, původní středy kol vyleštěny, vyměněna ložiska, nový výplet a původní ráfky nově pochromovány, samozřejmě nové duše a pneumatiky. Řidítka vybroušena a poté take nově pochromována. Nové lanovody a elektroinstalace.
Všechny spojovací prvky pozinkovány, nebo pochromovány. Motor rozebrán a chemicky vyčištěn a vyleštěn, vyměněny díly převodky a zapalování. Samozřejmostí je nová klika, výbrus válce, nová ložiska a gufera. Moped ve stavu “bez náplní”, tedy vhodný k vystavení ve sbírce, či v obývacím pokoji. Součástí prodeje je ale i případné zprovoznění pro nového majitele.
Rok výroby: 1960
Vyvolávací cena: 90.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): 90.000 Kč
Aukční jistota: 9.000 Kč
První typ skůtru Čezeta, ovšem jedna z posledních sérií, která již disponuje blinkry. Skůtr je po kompletní dřívější renovaci, poté minimálně provozován a nyní dlouhodobě pouze vystaven v soukromé sbírce. Motocykl bez TP. Lak i chromy ve velice hezkém stavu s drobnými kosmetickými vadami. Aktuálně byl motocykl po letech nečinnosti šetrně oživen a doplněn o novou baterii. Krásný a velice oblíbený stroj k nenáročnému doladění.
Rok výroby: 1971
Vyvolávací cena: 170.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): 170.000 KČ
Aukční jistota: 17.000 Kč
Motocykl po dřívější, velice precizní a kompletní renovaci. Minimálně provozován, převážně vystaven jako součást soukromé sbírky. Stroj má platnou veteránskou testaci, dále jsou k dispozici původní již odhlášené doklady (malý a velký TP) dokládající jeho historii. Bizon je plně funkční a provozuschopný. Jedná se o velice perspektivní stroj s malým počtem vyrobených kusů.
Rok výroby: 2005
Vyvolávací cena: 150.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): stanovena – neveřejná
Aukční jistota: 20.000 Kč
Extrémně nízkým nájezdem (jen 82 km) a zcela originálním stavem velice jedinečný a raritní motocykl vhodný pro sběratele. Jedná se o stroj původně expedovaný k dealerovi v DE, který byl však zakoupen a dovezen zpět do CZ soukromým vlastníkem. Autentický stav a především nízký nájezd je doložen potvrzením posuzujícím originalitu přímo z fabriky Jawa v Týnci nad Sázavou. Motocykl je plně funkční, včetně platných, přepsatelných CZ dokladů. Velice zajímavý stroj jak z hlediska najetých km a stavu, tak ale i velice nízkým počtem vyrobených kusů (pouze 300).
_
POSOUZENÍ ORIGINALITY
Rok výroby: 1954
Vyvolávací cena: 800.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): stanovena – neveřejná
Aukční jistota: 90.000 Kč
Motocykl po dřívější kompletní renovaci s nejvzácnější variantou motoru 500 OHC typu 15/00 “šnek”. Naprosto unikátní stroj vzhledem k faktu, že mimo olejové nádrže a výfuků se jedná o motocykl z originálních dílů. Půllitr je včetně platného, přepsatelného TP. Po renovaci prakticky neprovozován, pouze uskladněn. Nyní proběhl šetrný oživovací servis, instalace nové baterie a motor je opět v chodu. Velice raritní a těžko sehnatelný stroj, po letech nečinnosti k celkovému doladění. Neopakovatelná investice.
Rok výroby: 1989
Vyvolávací cena: 800.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): stanovena – neveřejná
Aukční jistota: 80.000 Kč
Velice vzácný exemplář Tatry 613 v provedení Speciál určený výhradně pro tehdejší vládní špičky bývalého Československa. Vozidlo je ve výborném stavu s pouze drobnými kosmetickými nedostatky. Dále je nefunkční původní palivové čerpadlo, které je nahrazeno jiným typem. Tento konkrétní kousek pochází ze Slovenska, kde jezdil ve službách Slovenské vlády. Tatra má všechny prvky výbavy typické pro raritní verzi Speciál jako je prodloužený rozvor, klimatizace, tempomat, el. stahování oken, zdvojené zapalování, odlišná přední maska a světlomety + zpětná zrcátka (původem z Mercedesu 116), tachograf, nahrávací zařízení a v zadní části pouze 2 sedadla s minibarem. Vůz má platné CZ doklady a standardní bílé SPZ.
_
VÍCE INFORMACÍ O TATRA 613 S
You should choose a search result page. You can choose the page from the Theme Options > Events > Event Search Results Page option.