Rok výroby: 1960
Vyvolávací cena: 1 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 30.000 Kč (jednotná pro všechny aukční položky)
Aukční přirážka: 10% (přičtena kupujícímu ke kladívkové ceně)
Populární moped Stadion S11 v provedení tzv. „ušák“. Jedná se o vzácnější kus z počátku výroby ještě s bočním stojanem. Motocykl je po velmi pěkné a zdařilé renovaci. V rámci generálky došlo samozřejmě na kompletní repasi motoru a všech mechanických částí, moped dostal kvalitní české chromy a velmi líbivý světle modrý lak.
Rok výroby: 1958
Vyvolávací cena: 1 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 30.000 Kč (jednotná pro všechny aukční položky)
Aukční přirážka: 10% (přičtena kupujícímu ke kladívkové ceně)
Stadion prošel přibližně před 20 lety precizní renovací. Od té doby neprovozován, bez náplní, vystaven v soukromé expozici. Jelikož se jedná o starší renovaci, která ovšem není vůbec znát, jedná se o naprosto originální motocykl prakticky bez jakýchkoliv replik, ani dílů z druhovýroby, jak je dnes při renovacích častým zvykem. Naopak všechny součástky jsou původní, zrenovované, nově pochromované, nebo lakované a smysl pro detail je vidět hned na první pohled. Samozřejmostí je výbrus válce a kompletní GO motoru. Motocykl byl nyní před aukcí šetrně vyčištěn a oživen. Opět je tak plně funkční a provozuschopný.
Rok výroby: 1958
Vyvolávací cena: 1 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 30.000 Kč (jednotná pro všechny aukční položky)
Aukční přirážka: 10% (přičtena kupujícímu ke kladívkové ceně)
Krásný převážně původní pařízek s levostranným karburátorem v dochovaném stavu. Moped má originální, místy opravovaný lak a zachovalé ručně malované zlaté linky. Pařízek byl nyní po letech nečinnosti a uskladnění ve sbírce vyčištěn a oživen, nyní je opět plně funkční. Pionýr je bez TP, ovšem číslo motoru koresponduje s původním štítkem. Každého sběratele potěší malá původní SPZ. V tomto stavu dnes již málo vídaný stroj.
Rok výroby: 1962
Vyvolávací cena: 20.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 30.000 Kč (jednotná pro všechny aukční položky)
Aukční přirážka: 10% (přičtena kupujícímu ke kladívkové ceně)
Motocykl ve špičkovém, zcela původním stavu. Originální lak, dokonalé zlaté linky a chromy vykazují jen minimální známky opotřebení. Panelka má platné doklady (československý TP) a šestihrannou okresní SPZ. Motocykl byl nyní po letech nečinnosti a vystavení v soukromé expozici šetrně oživen, překontrolován, je plně funkční. Krásný originální kus do sbírky.
Rok výroby: 1978
Vyvolávací cena: 1 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 30.000 Kč (jednotná pro všechny aukční položky)
Aukční přirážka: 10% (přičtena kupujícímu ke kladívkové ceně)
Slavný plochodrážní motocykl Jawa s dvojitým OHC rozvodem. Stroj je ve velmi pěkném stavu po dřívější renovaci. Dlouhé roky byl pouze vystaven v rámci soukromé expozice. Nyní nebyl nijak oživován, měl by však stačit základní servis. Stroj bez doložitelné historie, přesto krásný a ojedinělý kousek do sbírky.
Rok výroby: 1986
Vyvolávací cena: 25.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 30.000 Kč (jednotná pro všechny aukční položky)
Aukční přirážka: 10% (přičtena kupujícímu ke kladívkové ceně)
Výkonný soutěžní motocykl určený pro motocross. Tento konkrétní kus prošel kosmetickými úpravami současného majitele, který z něj typickými plastovými doplňky a díly vizuálně vytvořil stroj, který se podobá speciální verzi, jakou vyrobil v několika málo exemplářích známý úpravce Metalex. Motocykl je plně funkční a pojízdný, po dřívější renovaci.
Rok výroby: 1974
Vyvolávací cena: 30.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 30.000 Kč (jednotná pro všechny aukční položky)
Aukční přirážka: 10% (přičtena kupujícímu ke kladívkové ceně)
Poměrně vzácný a neokoukaný motocykl přezdívaný podle netypických řídítek “Harlejka” určený pro export. V tomto případě jde o verzi určenou pro USA trh, přičemž tento motocykl byl dovezen ze státu Ohio. Hlavní předností tohoto exempláře je fakt, že se jedná o naprostý originál ve zcela původním stavu s naprosto minimálním nájezdem pouhých 98 mil. K motocyklu jsou k dispozici USA dokumenty – tzv. Title (americký TP). Motor lze prošlápnout a řadí, ale není zprovozněný. Stav, který nepotřebuje renovaci, ale jen případně zaretušovat škrábance a malá poškození chromu na zadním ráfku a levé přední vidlici. Nádrž uvnitř bez rzi. Vzhledem k originalitě a nájezdu se jedná o mimořádný kousek do sbírky.
Rok výroby: 1981
Vyvolávací cena: 35.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 30.000 Kč (jednotná pro všechny aukční položky)
Aukční přirážka: 10% (přičtena kupujícímu ke kladívkové ceně)
Raritní exportní motocykl v tzv. evropském provedení určeném především pro Anglii, Rakousko, Holandsko, Francii a NSR. V tehdejším Československu se vůbec neprodával. Trailů bylo vyrobeno méně jak 10.000 ks. Stroj je v krásném, téměř původním stavu. Nádrž a blatníky již byly nově lakované. Motocykl byl v posledních letech pouze vystaven v soukromé expozici. Nyní prošel oživovací kůrou a je opět plně funkční. Stroj má platné přepsatelné doklady a SPZ v novém formátu. Krásný kousek do sbírky.
Rok výroby: 1967
Vyvolávací cena: 55.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 30.000 Kč (jednotná pro všechny aukční položky)
Aukční přirážka: 10% (přičtena kupujícímu ke kladívkové ceně)
Motocykl původně vycházející z ČZ 390/981 přezdívané “montreál” podle stroje vystaveného na světové výstavě Expo v Montrealu v roce 1967. Tento konkrétní stroj je upravený pro závody kategorie classic. Má tak upravené přední brýle, dostal jiné ráfky Excel, dále má drobné úpravy na podvozku, oproti originálnímu stroji dostal i modernější karburátor a zapalování. Motocykl je ve špičkovém stavu po kompletní a precizní renovaci. Absolutně bez investic, sednout a jet.
Jedinečná příležitost pro někoho, kdo si chce zazávodit nebo se jen povozit na podobném motocyklu, který sedlali jezdci jako Paul Fridrichs, Joel Robert, Miroslav Lisý, Miroslav Halm, ale také Paul Newman.
Rok výroby: 1956
Vyvolávací cena: 55.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 30.000 Kč (jednotná pro všechny aukční položky)
Aukční přirážka: 10% (přičtena kupujícímu ke kladívkové ceně)
Zcela původní a originální souprava kývačky se sajdkárou v krásném původním laku včetně okrasných linek. Stroj je ve velice zachovalém stavu, nyní po letech nečinnosti šetrně oživen, opět funkční a pojízdný. Motocykl byl po celou dobu ve vlastnictví jedné rodiny v Německu. K motocyklu jsou kompletní dobové dovozové doklady na přihlášení (velký a malý TP). Štítky jak na motorce, tak na sajdkáře jsou původní a samozřejmě korespondují s čísly rámu a motoru. V případě zájmu kupujícího rádi zajistíme přepis na standardní CZ doklady nebo i veteránské značky.
Rok výroby: 1951
Vyvolávací cena: 65.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 30.000 Kč (jednotná pro všechny aukční položky)
Aukční přirážka: 10% (přičtena kupujícímu ke kladívkové ceně)
Motocykl po celkové a velice precizní renovaci, při které byl kladen důraz na vysokou kvalitu provedené práce a dosažení dokonalého vzhledu. Stroj má profesionální lak s ručními linkami, nové chromy, motor a všechny mechanické části jsou rovněž po generální opravě. Naprosto špičkový stav, bez jakýchkoliv investic. Motocykl je bez TP, možno přihlásit na veteránské doklady.
Rok výroby: 1972
Vyvolávací cena: 65.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 30.000 Kč (jednotná pro všechny aukční položky)
Aukční přirážka: 10% (přičtena kupujícímu ke kladívkové ceně)
Vyhledávaný motocykl Jawa Californian v krásném stavu po kompletní renovaci. Lak i chromy jsou perfektní vyjma nádrže a rámečku předního světla, které by si zasloužily chrom nový. V době prodeje bude na motocyklu doplněno chybějící sklíčko a parabola předního světla, které je ve vzácném exportním provedení značky Auteroche pro francouzský trh. Motocykl je plně funkční a pojízdný, připraven na nadcházející sezonu. Calif je nabízen bez TP s možností provozovat jej na veteránských značkách, které pro kupujícího rádi zajistíme.
Rok výroby: 1953
Vyvolávací cena: 750.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 30.000 Kč (jednotná pro všechny aukční položky)
Aukční přirážka: 10% (přičtena kupujícímu ke kladívkové ceně)
Ikonický a vzácný motocykl po naprosto špičkové, precizní a nákladné renovaci provedené v loňském roce. Motor prošel kompletní generální opravou včetně chemického čištění, stroj dostal profesionální lak včetně ručních linek a samozřejmě kvalitní české chromy. Motocykl byl renovován výhradně z originálních dílů vyjma pouze předního blatníku. K motocyklu je k dispozici dokumentace z renovace zachycující rovněž předrenovační stav.
Stroj je včetně platných přepsatelných starých československých dokladů a SPZ v okresním formátu. Vzhledem ke kvalitě provedené renovace, originalitě stoje a faktu, že se jedná o nejvyhledávanější první provedení tzv. šnek, se jedná o neopakovatelnou nabídku.
Rok výroby: 1957
Vyvolávací cena: 75.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 30.000 Kč (jednotná pro všechny aukční položky)
Aukční přirážka: 10% (přičtena kupujícímu ke kladívkové ceně)
Nejvyhledávanější typ kývačky s otevřeným sáním, ampérmetrem na nádrži a rybinovými výfuky. Motocykl po kompletní a velice precizní renovaci do top stavu, kdy dostal mimo jiné krásný nový lak, ručně malované linky, kvalitní české chromy, prošel generální opravou motoru atp. Stroj je ve špičkové technické i vizuální kondici, bez jakékoliv potřeby dalších investic. Stroj je včetně veteránských přepsatelných dokladů a SPZ.
Rok výroby: 1968
Vyvolávací cena: 75.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 30.000 Kč (jednotná pro všechny aukční položky)
Aukční přirážka: 10% (přičtena kupujícímu ke kladívkové ceně)
Atraktivní motocykl v provedení Sport na 19“ kolech, kterých bylo vyrobeno jen velmi omezené množství (méně než 6.000 ks) oproti klasickým panelkám. Sportice je navíc lakována v nádherné barevné variantě královská modř. Stroj je po kompletní a precizní renovaci ve výborném technickém i vizuálním stavu, bez jakékoliv potřeby dalších investic. Motocykl je bez TP, možno provozovat na veteránských SPZ, které v případě zájmu kupujícího rádi zajistíme.
Rok výroby: 1960
Vyvolávací cena: 140.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 30.000 Kč (jednotná pro všechny aukční položky)
Aukční přirážka: 10% (přičtena kupujícímu ke kladívkové ceně)
Motocykl po špičkové kompletní renovaci přibližně před 19 lety. Jedná se o originální soutěžní kus, nikoliv o dnes běžnou předělávku ze “švéda” (motocykl určený pro švédskou armádu). Tento konkrétní stroj navíc pochází od jednoho z tehdejších závodníků Františka Höfera. Motocykl je přihlášený na veteránských dokladech, plně funkční a provozuschopný. Stroj navíc disponuje speciální závodní dovýbavou v podobě speciálního víčka nádrže s výstupky pro rychlejší otevření (není na foto) a plynové bombičky pro nafouknutí pneu při defektu. Jedinečný kus závodní motocyklové historie.
Rok výroby: 1957
Vyvolávací cena: 590.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 30.000 Kč (jednotná pro všechny aukční položky)
Aukční přirážka: 10% (přičtena kupujícímu ke kladívkové ceně)
Kultovní motocykl se sajdkárou ve fantastickém, prakticky zcela původním a autentickém patinovém stavu. Stroj má krásný původní lak a chromy, včetně dobře patrných okrasných zlatých linek. Jedinou výjimkou je lokální zástřik části předního blatníku v jeho horní části a úprava pravého kastlíku z důvodu uchycení sajdkáru. Jedná se o mimořádně originální stroj bez dnes tolik častých replik. K motocyklu jsou navíc k dispozici dokonce i dobové pneu Baťa a původní karburátor Jikov 2924HZ. Nyní je osazen karburací Jikov jiného typu pro lepší funkčnost. Korespondující číslo rámu s původním štítkem a motorem je samozřejmostí.
K motocyklu jsou platné přepsatelné doklady s SPZ v novém formátu a s řádně zapsanou sajdkárou Velorex 561 (zapsán již v roce 1960). K motocyklu jsou však i původní československé doklady a původní okresní SPZ pro sběratelské účely.
Jak bylo již zmíněno k půllitru je připojen správný typ postranního sajdkáru Velorex 561, který je rovněž ve špičkovém původním stavu, včetně originálního štítku a dobového překrytu místa pro spolujezdce. Stroj je plně funkční a provozuschopný. Připraven na nadcházející sezónu.
Celkově se jedná o naprosto jedinečnou soupravu. Neopakovatelná nabídka pro sběratele.
Rok výroby: 1958
Vyvolávací cena: 520.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 30.000 Kč (jednotná pro všechny aukční položky)
Aukční přirážka: 10% (přičtena kupujícímu ke kladívkové ceně)
Legendární půllitr v poslední verzi 02, přesně takový, jak má být. Motocykl byl zodpovědně zrestaurován v roce 2016 s využitím téměř výlučně původních dílů kromě nově vyrobených výfuků české výroby. S perfektně fungujícím motocyklem se pak majitel potěšil jen necelou stovkou najetých kilometrů a následně jej ponechal už jako muzejní exponát, který poslední roky zdobil expozici oficiálního Muzea policie (foto je k dispozici). Motocykl má platný československý TP a okresní pražskou SPZ (AKJ 20-81), která je nyní v depozitu. Současný majitel tento prvotřídní stroj vlastní již od roku 1995. Krásný originální kus s jasnou historií, původní dokumentací a především bez tolik častých replik.
Motor: čtyřtaktní vzduchem chlazený dvouválec 488 ccm (28 koní)
Rok výroby: 1960
Vyvolávací cena: 60.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 30.000 Kč (jednotná pro všechny aukční položky)
Aukční přirážka: 10% (přičtena kupujícímu ke kladívkové ceně)
Poměrně ojedinělý motocykl Norton prodávaný dokonce tehdejší Mototechnou. Ve své době tak představoval konkurenci pro československé půllitry – Jawy 500 OHC. Tento kousek je aktuálně ve vlastnictví třetího majitele již od roku 1991, motocykl dlouhá léta stál, byl pouze vystaven. Motocykl není restaurovaný, ovšem ani nijak zdevastovaný. Jde o krásný, převážně původní stav s pouze lokálními opravami laku. Je mechanicky zcela funkční a provozuschopný. Pro vynikající podvozek (nejen na svoji dobu) se častěji objevují Nortony buďto silně odježděné, nebo naopak už nově restaurované. K motocyklu je platný československý TP, okresní SPZ je v depozitu, přičemž STK projde bez problému.
Nádherný kus stroje s jasnou historií a navíc oproti Jawě 500 OHC jen za zlomek ceny.
Rok výroby: 1939
Vyvolávací cena: 80.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 30.000 Kč (jednotná pro všechny aukční položky)
Aukční přirážka: 10% (přičtena kupujícímu ke kladívkové ceně)
Předválečný motocykl Jawa 100 Robot v mimořádně zachovalém originálním stavu s nádhernou patinou. Motocykl má zcela původní lak, krásně zachovalé linky a chromy. Stroj má několik funkčních dobových doplňků – tachometr, výztuhu pro vyšší nosnost zadního nosiče a spínač zadní brzdy a zcela originální na míru vyrobenou malou lékárničku. Tyto doplňky lze snadno demontovat a ponechat tak stroj naprosto původní.
Vyjma nevídaného původního stavu je k motocyklu vzácná dobová dokumentace jako jsou platné československé doklady (včetně malého TP), originální faktura, záruční list a další sběratelsky zajímavé dokumenty jako seznam náhradních dílů nebo instruktážní štítek s pokyny o zajíždění nového stroje. Originální nářadí rovněž nechybí a dotváří bezchybný celek.
K motocyklu je dále k dispozici původní okresní SPZ (pouze pro sběratelské účely), stroj má jinak již nový formát SPZ. Stroj je samozřejmě plně funkční a provozuschopný a jezdí velmi svižně. Vzhledem k originalitě a dokumentaci se jedná o naprosto výjimečný kousek do sbírky.
Rok výroby: 1937
Vyvolávací cena: 80.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 30.000 Kč (jednotná pro všechny aukční položky)
Aukční přirážka: 10% (přičtena kupujícímu ke kladívkové ceně)
Oblíbený předválečný motocykl po starší kompletní a velice zdařilé renovaci přibližně před 30 lety. Po renovaci nebyl nikdy provozován, byl pouze vystaven v soukromé sbírce. Motocykl je prodáván jako nepojízdný. Pro zprovoznění bude potřeba především repase zapalování. Motocykl je bez TP s možností provozovat jej na veteránských SPZ, které v případě zájmu rádi pro kupujícího zajistíme. Krásný stroj do sbírky k finálnímu doladění novým majitelem.
Rok výroby: 1939
Vyvolávací cena: 140.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 30.000 Kč (jednotná pro všechny aukční položky)
Aukční přirážka: 10% (přičtena kupujícímu ke kladívkové ceně)
Předválečný motocykl v mimořádně dochovaném, převážně originálním a autentickém stavu s karburací Graetzin. Stroj zdobí původní černý lak včetně okrasných bílých linek s dobovou patinou. Motocykl byl dlouhé roky vystaven coby součást soukromé expozice. Nyní byl proveden oživovací servis a stroj je opět v chodu. Vzhledem k prakticky dokonalému originálnímu stavu se jedná o skvělý exemplář do sbírky. Motocykl je bez TP s možností provozovat jej na veteránských SPZ, které v případě zájmu kupujícího rádi zajistíme.
Rok výroby: 1938
Vyvolávací cena: 270.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 30.000 Kč (jednotná pro všechny aukční položky)
Aukční přirážka: 10% (přičtena kupujícímu ke kladívkové ceně)
Předválečný motocykl v až téměř dokonalém původním a originálním stavu samozřejmě s drobnými známkami opotřebení. Vzhledem ke stáří stroje se jedná skutečně o naprosto mimořádný stav. Původní bílé linkování je jak na rámu, tak na kolech jasně patrné a plné, stejně tak původní černý lak je stále velmi výrazný a zachovalý. Mimo karburace Jikov, která se typicky instalovala na tyto motory kvůli lepší funkčnosti, je vše přesně tak, jak má být včetně například dobových opředených bowdenů. V minulosti byla provedena generální oprava motoru a přední vidlice, stroj byl následně vystaven v soukromé expozici jako plně pojízdný, dále již nebyl několik posledních let provozován. Motocykl je bez TP s možností provozovat jej na veteránských SPZ, které v případě zájmu kupujícího rádi zajistíme.
Naprosto luxusní motocykl do sbírky.
Rok výroby: 1940
Vyvolávací cena: 110.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 30.000 Kč (jednotná pro všechny aukční položky)
Aukční přirážka: 10% (přičtena kupujícímu ke kladívkové ceně)
Ojedinělý a sběratelsky velmi vyhledávaný motocykl, kterých bylo vyrobeno pouze okolo 1.000 ks. Tento konkrétní exemplář je v nálezovém a téměř kompletním stavu. Chybí tachometr, některá lanka, páčky a rukojeti řídítek, na stroji je nekompletní a jiná karburace, místy je přetřený, jinak se jedná o zcela originální stroj bez replik. Na motocyklu je stále původní štítek v němčině, přičemž číslo motoru koresponduje s číslem rámu. Jde tak o jednokusový motocykl. Nabízený Duplex je bez TP. Pro maximální zachování autenticity stroje jsme jej ponechali přesně v takovém stavu, v jakém byl po dlouhých letech vysvobozen ze stodoly. Jedinečná příležitost, která se naskytne skutečně zřídkakdy.
Rok výroby: 1928
Vyvolávací cena: 490.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 30.000 Kč (jednotná pro všechny aukční položky)
Aukční přirážka: 10% (přičtena kupujícímu ke kladívkové ceně)
Legendární předválečný motocykl Indian Scout s motorem V-twin 750 ccm v poměrně vzácném provedení tzv. short frame, který se dle názvu vyznačoval kratším rámem. Ve své době nesmírně výkonný stroj s maximální rychlostí okolo 130 km/h. Jedná se o špičkový zcela originální motocykl po velmi staré renovaci, díky které již nese známky dobové patiny. Motocykl je plně funkční a provozuschopný, po citlivé generální opravě všech mechanických částí včetně motoru s důrazem na zachování krásného původního vzhledu. Motocykl je bez TP, s možností provozovat jej na veteránských značkách, které pro kupujícího rádi zajistíme. Naprosto jedinečný exemplář do sbírky. Těchto motocyklů se v roce 1928 udělalo jen velmi málo, je proto velmi vyhledávaný mezi sběrateli.
Rok výroby: 1929
Vyvolávací cena: 550.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 30.000 Kč (jednotná pro všechny aukční položky)
Aukční přirážka: 10% (přičtena kupujícímu ke kladívkové ceně)
Ikonický předválečný motocykl Praga 500 BD s postranní sajdkárou po starší kompletní renovaci. Jde o velice vzácný stroj z druhé poloviny 3. výrobní série. Stroj byl nyní dlouhé roky pouze vystaven coby součást soukromé expozice a současným majitelem nebyl vůbec provozován. Stroj se prodává jako aktuálně nepojízdný. Pro opětovné zprovoznění bude potřeba zajistit oživovací servis. Motocykl je bez TP s možností provozovat jej na veteránských SPZ, které v případě zájmu rádi zajistíme. Zcela výjimečný investiční exemplář.
Rok výroby: 1943
Vyvolávací cena: 290.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 30.000 Kč (jednotná pro všechny aukční položky)
Aukční přirážka: 10% (přičtena kupujícímu ke kladívkové ceně)
Vzácný americký motocykl s motorem V-twin 500 ccm dochovaný v naprosto autentickém až dokonalém originálním stavu. Stroj nese již výrazné známky patiny, ovšem je zcela původní. Stále je velmi dobře patrné lakování a ozdobné kresby typického loga Indian na nádrži. Jedná se o velmi vzácnou civilní verzi, neboť model 741 byl primárně vyráběn ve verzi pro armádní účely. Po mechanické stránce je motocykl plně funkční a provozuschopný, motor prošel citlivou opravou s důrazem na zachování vizuální původnosti. Motocykl je bez TP, s možností provozovat jej na veteránských značkách, které pro kupujícího rádi zajistíme. Jedná se o sběratelskou perličku pro nekompromisní vyznavače originality. K motocyklu je originální TP z roku 1947 ze Švédska, odkud stroj také pochází. Opravdu noblesní stav plně funkční a 100% originální.
Rok výroby: 1930
Vyvolávací cena: 280.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 30.000 Kč (jednotná pro všechny aukční položky)
Aukční přirážka: 10% (přičtena kupujícímu ke kladívkové ceně)
Náš dochovaný stroj je modelový ročník 1930. Veřejnosti může být povědomý z televizního seriálu Bylo nás pět. Ano, je to právě tam viděného modelu D „přímý příbuzný“. Typickou siluetu Harleyů z přelomu 20. a 30. let tvoří 2 přední světlomety typu Bullet, rozměrná houkačka Delco-Remy 11 a pod tím vším válcová schránka na nářadí. Rovněž tlumič výfuku rozvidlený do 2 trubek byl typický pro toto období. Velmi ceněný je původní karburátor Schebler GX4. Zajímavým detailem je zámeček v krku rámu proti odcizení. Olivově zelený kabát se zlato – černo vermilionovým linkováním je standardní.
Motocykl byl velmi věrně renovován do stavu, v jakém v roce 1930 opustil továrnu. Díky své robustnosti a spolehlivosti je tato pětistovka i dnes vhodná k výletům a veteránským jízdám. Stro je celkově ve špičkovém stavu, sednout a jet. Bez TP, ovšem s možností provozovat jej na veteránských SPZ, které v případě zájmu kupujícího rádi zajistíme.
Rok výroby: 1937
Vyvolávací cena: 620.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 30.000 Kč (jednotná pro všechny aukční položky)
Aukční přirážka: 10% (přičtena kupujícímu ke kladívkové ceně)
Extrémně vzácný předválečný motocykl německého výrobce Zündapp. Tento typ motocyklu je velmi vyhledávaným mezi sběrateli pro svůj neokoukaný design, fantastický čtyřválcový motor typu boxer a pro velmi omezené množství vyrobených kusů. Této nejsilnější civilní verze K 800 vzniklo pouhopouhých 550 ks. Tento jedinečný kus je po starší špičkové renovaci, plně pojízdný, včetně veteránských TP. Neopakovatelná nabídka.
Rok výroby: 1930
Vyvolávací cena: 550.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 30.000 Kč (jednotná pro všechny aukční položky)
Aukční přirážka: 10% (přičtena kupujícímu ke kladívkové ceně)
Vzácný a kultovní sběratelský motocykl Jawa Rumpál po prastaré renovaci před několika desítkami let místy již se značnou patinou. Jedná se o nebývale originální motocykl z výlučně původních dílů včetně vzácného původního štítku na rámu. V replice je pouze přední světlo a kastlíky zadního nosiče, stroj má rovněž typicky nepůvodní karburaci. Dle výrobního čísla se jedná o první výrobní sérii tzv. trubkáč, ve které bylo vyrobeno pouhých 225 kusů. V průběhu let a oprav dostal motocykl novou zesílenou přední vidlici z druhého typu (tzv. plecháč) pro časté praskání vidlice prvního typu a rovněž motor z druhého typu (převodovka je sčíslována s původním rámem). Motocykl byl dlouhé roky vystaven coby součást soukromé expozice. Nyní byl oživen, motor opět v chodu. Vzhledem k originalitě stroje jedinečná investiční a sběratelská příležitost.
Rok výroby: 1957
Vyvolávací cena: 80.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 30.000 Kč (jednotná pro všechny aukční položky)
Aukční přirážka: 10% (přičtena kupujícímu ke kladívkové ceně)
Oblíbený automobil Škoda Spartak ve velmi solidním udržovaném stavu. Vůz prošel v průběhu let řadou dobových oprav, například řazení bylo typicky předěláno na podlahu a dostal světle modrý celolak, který má své nedostatky. Chromované nárazníky, okrasné lišty, poklice a další díly jsou ve výborném stavu. Čalounění interiéru je původní. Vozidlo má platné přepsatelné doklady, standardní bílé značky a rovněž bylo testováno na historickou původnost, kde získalo hodnocení technické klasifikace A3. Celkově velmi pěkný a líbivý automobil. Plně pojízdný, provozuschopný, s čerstvou STK a připraven na nadcházející sezonu.
Rok výroby: 1930
Vyvolávací cena: 350.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 30.000 Kč (jednotná pro všechny aukční položky)
Aukční přirážka: 10% (přičtena kupujícímu ke kladívkové ceně)
Předválečný americký vůz Ford A v mimořádně originálním stavu s výjimečnou historií a vzácnou dochovanou dokumentací. Automobil je od nového ve vlastnictví pouze jedné rodiny. Díky řádné péči majitelů se dochoval ve skvělém stavu. V průběhu let dostal nový lak odpovídající dobovému odstínu a také nové čalounění interiéru, jinak je na vozidle vše zcela původní.
K dispozici je celá řada vzácných původních dokumentů jako je první vydaný technický průkaz z první republiky, dále nákupní faktura z roku 1931 nebo katalog a ceník náhradních součástek Ford a instruktážní příručka.
První majitel vozu absolvoval s tímto Fordem v roce 1931 cestu do německého Kolína nad Rýnem, kde se zúčastnil celoevropského srazu vozidel značky Ford, který zde pořádal samotný továrník a zakladatel značky Henry Ford ku příležitosti otevření nové továrny. Na tomto srazu získali účastníci vzácnou chladičovou plaketu, která je k vozidlu k dispozici a je součástí prodeje.
K vozidlu dále náleží celá kolekce mnohdy velmi raritních chladičových plaket, která je citlivě připevněna na speciálním rámečku, který je snadno demontovatelný. Tato kolekce čítá celkem 18 plaket a zahrnuje plakety jako Autoklub republiky československé, Liga motoristů, plaketa Ford ze srazu v Německu v roce 1931 a další. Odhadovaná hodnota jen této samotné kolekce se pohybuje okolo 100.000 Kč. Je prodávána společně s vozidlem z toho důvodu, že je s ním úzce spjata a krásně tak mapuje jeho dlouholetou aktivní účast při různých motoristických akcích.
Vůz je provozován na veteránských SPZ. Nový majitel k němu navíc získá celou řadu originálních uloženkových náhradních dílů včetně velmi vzácného dobového doplňku – elektrického vyhřívání čelního skla nebo prošívaného krytu chladiče pro zimní období.
Vzhledem k originalitě, historii a příběhu vozidla se jedná o naprosto mimořádnou nabídku pro sběratele, kteří hledají něco opravdu speciálního.
Rok výroby: 1960
Vyvolávací cena: 250.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 30.000 Kč (jednotná pro všechny aukční položky)
Aukční přirážka: 10% (přičtena kupujícímu ke kladívkové ceně)
Krásná Octavia Super prakticky ve stavu nového vozu, po kompletní a velmi pečlivé renovaci. Při renovaci došlo ke generální opravě motoru, repasi podvozku, elektroinstalace, vyvaření karoserie včetně nového laku a vůz samozřejmě dostal i kompletně nové čalounění interiéru. Oktinka je testována na historickou původnost a disponuje přepsatelnými veteránskými doklady a SPZ. K vozidlu je navíc k dispozici i původní československý malý i velký technický průkaz dokládající jeho historii. Stejně tak získá majitel od prodávajícího bohatou fotodokumentaci mapující kompletní nákladnou renovaci vozu. Krásný veterán připravený na sezonu, absolutně bez investic.
Rok výroby: 1934
Vyvolávací cena: 470.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 30.000 Kč (jednotná pro všechny aukční položky)
Aukční přirážka: 10% (přičtena kupujícímu ke kladívkové ceně)
Sportovní předválečný roadster britského výrobce Singer s litrovým motorem OHC s výkonem okolo 40 koní. Modelů 9 s označením „Le Mans“ bylo vyrobeno velmi málo kusů, byly vyráběny na počest skvělého umístění v legendárním 24h závodě v Le Mans (1.místo v kategorii a 13. místo celkově) v roce 1933. Modely Le Mans jsou označeny typickou plaketkou na přístrojové desce. To samozřejmě platí i o tomto exempláři. Vůz ve skvělém vizuálním i technickém stavu po dřívější kompletní renovaci. Plně pojízdný a provozuschopný. Bez jakýchkoliv nutných investic připraven na sezonu tzv. sednout a jet. Výraznou devizou je rovněž fakt, že vůz disponuje standardními bílými značkami (s platnou technickou kontrolou), což při dnešním dovozu z UK již není možné. Automobil má navíc velmi zajímavou historii, kdy po válce putoval z Velké Británie do USA. Byl rovněž detailně popsán v časopise Motor Journal 3/2023. Je též registrován v Singer Owners clubu Anglie.
Perfektní britský vůz, se kterým vystoupíte z řady.
Rok výroby: 1979
Vyvolávací cena: 350.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 30.000 Kč (jednotná pro všechny aukční položky)
Aukční přirážka: 10% (přičtena kupujícímu ke kladívkové ceně)
Legendární „erko“ netřeba více představovat a nyní máte možnost vlastnit opravdu vynikající kousek. Vozidlo v naprosto špičkovém až dokonalém stavu po precizní a nákladné renovaci v renomované dílně Autosport Pegas pana Koláře. Jedná se o do šroubku provedenou renovaci, která probíhala mezi lety 2020 a 2022. Automobil byl kompletně rozebrán a karoserie a veškeré díly otryskány vodním paprskem. Karoserie byla zdravá bez minimálního vyvařování, původní podlaha, nové blatníky a prahy. V rámci renovace zcela nový palivový systém, stejně tak brzdové hadice a rozvody. Motor včetně převodovky prošel generální opravou a vozidlo je již zajeté. Kompletně původní krásný interiér dokresluje tehdejší dobu, nově byl očalouněn strop, vůz dostal samozřejmě nové podlahové koberce.
Kupátko má dobová sportovní kola kupovaná v Tuzexu. K vozu je k dispozici původní československý platný TP a okresní dobové SPZ. Naprosto jedinečný kousek.
Rok výroby: 1930
Vyvolávací cena: 200.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 30.000 Kč (jednotná pro všechny aukční položky)
Aukční přirážka: 10% (přičtena kupujícímu ke kladívkové ceně)
Lidový a nesmírně oblíbený předválečný roadster zvaný cililink. Model 500 se vyznačoval dvoutaktním půllitrovým jednoválcovým motorem, pouze jedněmi dveřmi na levoboku a drátěnými koly.
Tento vůz je po starší velice zdařilé renovaci v letech 2004 až 2005, ale vůbec to na něm není znát. Byl využívám spíše sporadicky a je tak stále ve skvělé jak vizuální, tak technické kondici. Jediným nedostatkem jsou budíky přístrojové desky, které nejsou originální a hlučnější ložisko spojky. Naproti tomu má vůz platné přepsatelné doklady, je k dispozici ještě starý československý TP a okresní SPZ. Fantastický a líbivý kousek do sbírky.
Rok výroby: 1965
Vyvolávací cena: 160.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 30.000 Kč (jednotná pro všechny aukční položky)
Aukční přirážka: 10% (přičtena kupujícímu ke kladívkové ceně)
Oblíbený československý automobil v mimořádně původním a originálním stavu. Vozidlo po celou dobu ve vlastnictví jedné rodiny (otec – syn) s velmi nízkým doložitelným nájezdem 72.130 km. O vůz bylo vždy staráno s náležitou a laskavou péčí, byl vždy garážován a prakticky minimálně ježděn za nepříznivého počasí (po jízdě v dešti byla karoserie otřena a osušena „jelenicí“). Pokud byly nutné jízdy v zimním období, tak pouze na suchých a nezasněžených silnicích. Průběžně byl zajišťován pečlivý potřebný servis. V průběhu let tak došlo např. k výměně čepů př. nápravy, zadních ramen, gumových silentbloků, výměně výfuku – nerez, repasi hlavy válců (nové ventily, vahadla), repasi palivové nádrže (vylití kaučukem) a dalším potřebným servisním úkonům. Vše je detailně uvedeno v servisním deníku původního majitele, kde je do roku 1981 zaznamenána prakticky každá jízda vozu včetně oprav. Vozidlo má krásný původní lak (oranžově červená 831) s drobnými kosmetickými vadami vlivem stáří a lokální opravou na pravých zadních dveřích, stejně tak interiér a čalounění sedadel je zcela původní. K vozu je k dispozici platný československý TP včetně původních okresních SPZ. Automobil je plně pojízdný s platnou STK do léta 2026, připraven na nadcházející sezonu. Jedinečná příležitost pro toho, kdo shání žábrovku v perfektním originálním stavu s kompletní historií.
Rok výroby: 1928
Vyvolávací cena: 300.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 30.000 Kč (jednotná pro všechny aukční položky)
Aukční přirážka: 10% (přičtena kupujícímu ke kladívkové ceně)
Sběrateli vyhledávaná předválečná limuzína (8. výrobní série) s uzavřenou karoserií po starší velice hezké renovaci, kdy vůz dostal velmi líbivý petrolejový lak s decentními zlatými linkami. Interiér vozu, jehož hlavní ozdobou je dřevěná ořechová přístrojová deska, dostal rovněž nové čalounění. Vzhledem ke stáří a používání nese vůz již drobné známky patiny na laku a chromu. Na kráse mu to však vůbec neubírá. Působí maximálně autenticky (i přes nepůvodní tachometr). Vůz byl poslední roky pouze vystaven v soukromé sbírce. Nyní došlo k oživovacímu servisu a kontrole, Pragovka je opět plně funkční a provozuschopná. Vozidlo je bez TP, ovšem s možností provozovat jej na veteránských SPZ, které v případě zájmu kupujícího rádi zajistíme.
K vozu je navíc k dispozici již neplatný původní československý TP mapující a dokládající jeho bohatou historii. Čísla karoserie korespondují samozřejmě i s originálním mosazným štítkem v motorovém prostoru. Motor byl v minulosti měněn za stejný typ, což je řádně zaznamenáno v technickém průkazu. Fantastický kousek naší automobilové historie.
Rok výroby: 1986
Vyvolávací cena: 160.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 30.000 Kč (jednotná pro všechny aukční položky)
Aukční přirážka: 10% (přičtena kupujícímu ke kladívkové ceně)
Československé sportovní kupé z druhé poloviny osmdesátých let po důkladné renovaci tzv. do šroubku v letech 2017 a 2018, ze které je k dispozici bohatá fotodokumentace.
Rapid byl kompletně odstrojen, karoserie byla vyvařená, dostal nový lak, došlo k repasi podvozku a generální opravě motoru. Interiér vozidla je původní, v krásném stavu, pouze sedák zadní lavice byl vyměněn a má jiný odstín čalounění. Vozidlo je jak po vizuální, tak po mechanické stránce ve špičkovém stavu. Plně připraveno na sezonu bez jakýchkoliv investic. Rapid má platné přepsatelné doklady a značky již v novém formátu. Vůz byl rovněž testován na historickou původnost.
Perfektní kousek na ježdění, za kterým se každý otočí.
Rok výroby: 1930
Vyvolávací cena: 400.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 30.000 Kč (jednotná pro všechny aukční položky)
Aukční přirážka: 10% (přičtena kupujícímu ke kladívkové ceně)
Krásný předválečný kabriolet ve vzácném provedení s luxusní stahovací dvojitou střechou typu Kellner. Automobil prošel poměrně dávnou renovací přibližně před 20 lety u pana Vondráka v Nové Pace, přesto je stále ve velmi slušné kondici, samozřejmě se již místy najdou drobné vady, především kosmetické nedostatky laku. Dále chybí jedna dveřní klika. Vůz má krásnou světlou střechu bez trhlin, která náramně kontrastuje s béžovým interiérem a výrazným zeleným lakem. Vozidlo bylo testováno na historickou původnost, kde získalo dle klasifikace FIVA/FIA hodnocení A3. Má tudíž platné přepsatelné veteránské doklady a SPZ. Vůz byl nyní po letech nečinnosti šetrně oživen, opět plně funkční a pojízdný. Vyhledávaný a velmi ojedinělý kabriolet.
Rok výroby: 1982
Vyvolávací cena: 160.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 30.000 Kč (jednotná pro všechny aukční položky)
Aukční přirážka: 10% (přičtena kupujícímu ke kladívkové ceně)
Vozidlo po důkladné renovaci tzv. do šroubku v letech 2022 a 2023, ze které je k dispozici bohatá fotodokumentace. Vůz je stále v záběhu, majitel s ním stihl najet pouze necelých 300 km.
Gardovka byla v rámci renovace kompletně odstrojena, karoserie byla vyvařená, dostala samozřejmě nový lak, došlo k repasi podvozku a generální opravě motoru. Byly instalovány zadní pružiny ze Škody Rapid, ovšem originální pružiny na Škodu Garde budou k vozidlu. Interiér vozidla je původní, v krásném zachovalém stavu. Vozidlo je jak po vizuální, tak po mechanické stránce ve špičkové kondici de facto ve stavu nového. Garde má platné přepsatelné doklady (ještě československý TP) a původní SPZ okresního formátu. Vůz byl rovněž testován na historickou původnost.
Na vozidle budou v době prodeje namontovány nové originální plechové disky s černými středy Škoda.
Krásný kousek, bez jakýchkoliv investic, sednout a jet.
Rok výroby: 1930
Vyvolávací cena: 400.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 30.000 Kč (jednotná pro všechny aukční položky)
Aukční přirážka: 10% (přičtena kupujícímu ke kladívkové ceně)
Ikonická předválečná limuzína ve vzácném a luxusně vypadajícím karosářském provedení Weymann, kdy byla namísto typického oplechování karoserie použita speciální koženka. Automobil je po precizní a citlivé renovaci v renomované dílně Hicar pana Nestrojila, ve špičkovém stavu sednout a jet. Poslední roky zdobil expozici kopřivnického muzea. Vůz je provozován na veteránských SPZ. Exkluzivní kousek do sbírky bez jakýchkoliv nutných investic.
Rok výroby: 1980
Vyvolávací cena: 300.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 30.000 Kč (jednotná pro všechny aukční položky)
Aukční přirážka: 10% (přičtena kupujícímu ke kladívkové ceně)
Legendární československé sportovní kupátko po velice zdařilé renovaci, při které vůz dostal výrazný žlutý lak, prošel kompletní repasí podvozku a motoru. Naopak interiér je původní a byl zachován pro svůj výborný originální stav. Vozidlo je plně pojízdné, připraveno na nadcházející sezónu, prakticky bez investic. Je nabízeno včetně platného přepsatelného TP a standardních bílých SPZ. Krásný kousek, za kterým se každý otočí.
Rok výroby: 1935
Vyvolávací cena: 450.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 30.000 Kč (jednotná pro všechny aukční položky)
Aukční přirážka: 10% (přičtena kupujícímu ke kladívkové ceně)
Majestátní předválečný automobil v elegantním karosářském provedení šestimístná limuzína, jehož prvním majitelem byla společnost H&M Passinger – Parní mlýny Olomouc. Automobil je po precizní a nákladné renovaci v odborné dílně pana Horského – Royal Lichnov, který začínal v kopřivnické Tatře coby nástrojař. Vůz byl současným vlastníkem vždy řádně opečováván a využíván coby taxi hotelu Lafayette v Olomouci pouze při výjimečných příležitostech. Je tak stále v naprosto špičkovém stavu, absolutně bez investic, nyní po servisu s čerstvou STK, zkrátka připraven na nadcházející sezonu. Automobil má platné přepsatelné doklady a SPZ již v novém formátu. Prodávajícím je společnost, značnou výhodou tak může být pro kupujícího možnost uplatnit odpočet DPH.
You should choose a search result page. You can choose the page from the Theme Options > Events > Event Search Results Page option.