Rok výroby: 1969
Vyvolávací cena: 1 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 5.000 Kč
Pionýr ve velice solidním, zcela původním stavu nesoucím známky dobové patiny včetně platného a přepsatelného TP a SPZ. Motocykl po letech nečinnosti vyčištěn a oživen. Nyní k šetrnému doladění a ponechání v originálním stavu. Velkou devizou je původní malá SPZ a k novému TP dochovaný původní malý formát TP jako bonus.
Rok výroby: 1958
Vyvolávací cena: 1 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 5.000 Kč
Stadion “ušák” v již nepůvodním laku, čerstvě po větším servisu plně pojízdný a provozuschopný v celkově ve velice dobrém stavu. Moped disponuje především velice vzácnou a těžko sehnatelnou přední vidlicí zvanou též vidlice smrti, dále pak rovněž velmi vzácnými originálními plastovými šlapkami a hliníkovými ráfky. Výjimečný a málo vídaný kousek.
Rok výroby: 1964
Vyvolávací cena: 1 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 5.000 Kč
Stadion ve velmi hezkém původním stavu nesoucím známky dobové patiny. Velmi oblíbená a líbivá barevná kombinace mentolová zelená – slonová kost. Krásně dochované originální samolepky Stadion. Stroj je prakticky kompletní včetně přepínače světel, chybí pouze kryty karburace. Moped pouze vyčištěn, ovšem stav již k celkové generální opravě mechaniky (slabá komprese motoru, špatná řetězová sada, lanka, atd.). K mopedu je originální kartička.
Rok výroby: 1954
Vyvolávací cena: 1 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): bez rezervy
Aukční jistota: 5.000 Kč
Motocykl v nebývale zachovalém a krásném původním stavu. Lak i chromy samozřejmě nesou známky patiny, ovšem jedná se o zcela kompletní a původní stroj ve vzácné “půlbubnové” verzi. Nyní po letech šetrně oživeno. Stroj plně funkční. Možno provozovat na veteránských značkách.
Rok výroby: 1955
Vyvolávací cena: 30.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): 30.000 Kč
Aukční jistota: 5.000 Kč
Velká kývačka v nebývale zachovalém a krásném původním stavu. Lak i chromy samozřejmě nesou známky patiny, ovšem jedná se o zcela kompletní a původní stroj ve vzácné “půlbubnové” a navíc vývozní verzi určené pro Francouzský trh vyznačující se typicky jiným světlometem značky Auteroche. Samotných půlbubnů bylo vyrobeno jen velmi malé množství (méně než 6.000 ks). Nyní po letech šetrně oživeno. Stroj plně funkční. Možno provozovat na veteránských značkách.
Rok výroby: 1957
Vyvolávací cena: 150.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): 150.000 Kč
Aukční jistota: 15.000 Kč
Motocykl po celkové pečlivé renovaci z originálních dílů. Nové výfuky, výfuková kolena, ráfky a drátěný výplet kvalitní české výroby. Chrom na ostatních dílech obnoven chromovnou Benešov. Lakování provedeno profesionální lakovnou. Linkování provedeno ručně zkušenou profesionální „linkařkou“.
Motor prošel GO v odborné dílně, povrch motoru vyčištěn a vyleštěn ručně (není použito chemické čištění). Elektroinstalace, lanka, ložiska v kolech, brzdová obložení, veškeré gumové díly atd. jsou nové. Přední teleskopy a zadní tlumiče repasované (nová pouzdra, veškerá těsnění, olej). Sedlo motocyklu i sidecaru z koženky (ruční tuzemská práce). U sidecaru vyměněny všechny opotřebené díly zavěšení a tlumič za díly z Velorexu Žamberk. U přívěsného vozíku zrepasováno uložení kola i pružinové tlumení.
Motocykl má původní „Československé“ doklady. SPZ již v novém formátu. Sidecar řádně zapsán v dokladech. K vozíku PAV 40 je původní typový průkaz.
Na motocyklu provedena výměna rámu (rok 1962) i motoru (rok 1975) za díly stejného typu viz zápisy TP.
Na sidecaru a vozíku PAV 40 jsou původní výrobní štítky, na motocyklu se štítek nedochoval, proto je zde replika vyražená v Jawě.
Motocykl po renovaci zprovozněn – vše plně funkční, zcela bez závad. Po připojení sidecaru a přívěsného vozíku zatím neprovozováno, pouze vystaveno.
Rok výroby: 1962
Vyvolávací cena: 50.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): 50.000 Kč
Aukční jistota: 5.000 Kč
Legendární skútr Čezeta druhého typu po starší, ovšem pěkné a solidní renovaci ve velmi netradiční a líbivé barevné kombinaci. Motocykl plně pojízdný a funkční. Stroj má již drobné kosmetické vady laku. Provozováno na veteránských SPZ, ovšem k dispozici i původní Československý TP propadlý v polopřevodu.
Rok výroby: 2018
Vyvolávací cena: 145.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): 145.000 Kč
Aukční jistota: 15.000 Kč
Elektrický skútr ve výkonnější variantě disponující 6 kWh baterií s elektromotorem o výkonu 8 kW.
Celkový stav skútru je perfektní, km nájezd pouhých 1.750 km, baterie nejeví známky snížené kapacity.
Skútr disponuje doplňkovou výbavou v podobě plexi štítu, luxusních zpětných zrcátek, plynovou rukojetí s rekuperací a GSM/GPS zabezpečením na dálkové ovládání od spol. Jablotron. K dispozici též nabíjecí kabel pro veřejné dobíjecí stanice. K motocyklu je dále k dispozici USB disk Čezeta, kde je podrobný návod k obsluze a základnímu servisu. Platné, přepsatelné CZ doklady. Na pravé straně karoserie poškozena malá odrazka, u ní dále drobný škrábanec jinak zcela bez poškození.
Jedná se o zcela unikátní stroj z limitované první série č. 31 z celkového počtu maximálně 55 vyrobených kusů (z toho max. pouze 20 ks v ČR).
Rok výroby: 1968
Vyvolávací cena: 90.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): stanovena – neveřejná
Aukční jistota: 15.000 Kč
Motocykl v překrásném a prakticky nesehnatelném stavu a vzácném původním laku typu slonová kost. Stroj maximálně původní, pouze šetrně rozebrán, důkladně vyčištěn, vyměněny výfuky a ráfky za kvalitní díly České výroby s novým chromem. Vzhledem ke stavu vše nasvědčuje velice nízkému nájezdu okolo 13.000 km. Motocykl plně funkční, disponuje platnými přepsatelnými CZ doklady již nového formátu, štítek samozřejmě původní.
Rok výroby: 1967
Vyvolávací cena: 90.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): stanovena – neveřejná
Aukční jistota: 15.000 Kč
Překrásná a velice ojedinělá Panelka v exportním provedení pro obchodní řetězec Neckermann s typickými prvky dovýbavy jako jsou blinkry v řídítkách nebo specifické zadní světlo. Motocykl v nesehnatelném původním stavu s pouze drobnou patinou ve vzácné a zřídka vídané barvě šípková červeň. Na motocyklu provedena GO motoru, vyměněny výfuky a ráfky za kvalitní díly České výroby s novým chromem. Stroj plně funkční a provozuschopný. K motocyklu jsou Německé doklady. Stroj má samozřejmě původní štítek v němčině. Prodávající zajistí přepis na CZ bílé doklady na nového majitele v ceně.
Rok výroby: 1968
Vyvolávací cena: 120.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): stanovena – neveřejná
Aukční jistota: 15.000 Kč
Motocykl v překrásném a prakticky nesehnatelném původním stavu, navíc vzácná exportní verze pro obchodní řetězec Neckermann disponující typickými doplňky jako jsou blinkry v řídítkách, jiné zadní světlo nebo přepínač blinkrů. Perličkou podtrhující už tak výjimečný stroj je fakt, že se dochovala originální záruční knížka Neckermann Garantie. Vyměněny výfuky a ráfky za kvalitní díly České výroby s novým chromem. Stroj plně funkční a provozuschopný. K motocyklu jsou Německé doklady. Stroj má samozřejmě původní štítek v němčině. Prodávající zajistí přepis na CZ bílé doklady na nového majitele v ceně.
Rok výroby: 1966
Vyvolávací cena: 170.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): stanovena – neveřejná
Aukční jistota: 15.000 Kč
Nesmírně vzácná a sběratelská lahůdka v podobě Jawy 350/361 Sport ve speciální vývozní verzi pro USA trh. Motocykl ve fantastickém původním, v podstatě muzeálním stavu. Originální lak i chromy s minimální patinou a celkový stav dávají tušit, že nájezd 1.367 mil (dle tachometru) bude zřejmě odpovídat realitě. Vzhled stroje zcela odpovídá Americké exportní verzi, která se vyznačuje typickou přední maskou s bočním umístěním spínačky, tachometrem v mílích a umístěním klaksonu z boku a originálním štítkem v angličtině. Stroj plně funkční a provozuschopný. K motocyklu je k dispozici USA TP jako bonus. Nyní je stroj přihlášen na plně přepsatelných CZ dokladech nového formátu.
Rok výroby: 1958
Vyvolávací cena: 590.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): stanovena – neveřejná
Aukční jistota: 50.000 Kč
Nesmírně vzácný a kultovní motocykl v perfektním stavu po precizní a velmi zdařilé renovaci. Motocykl u současného majitele přibližně 9 let, ježděn sporadicky, spíše vystaven v rámci soukromé sbírky. Nyní po oživovacím servisu plně funkční. Některé díly jako například přední a zadní blatník použity již replikové, jinak se jedná o stroj renovovaný z originálních dílů. Stroj bez původního TP, ovšem provozován na veteránských dokladech. Pro nového majitele možno zajistit novou veteránskou testaci.
Rok výroby: 1989
Vyvolávací cena: 40.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): 40.000 Kč
Aukční jistota: 5.000 Kč
Vůz vyrobený v AZNP (oborový podnik Vrchlabí) určený primárně na vývoz. Tento kus byl prodáván v prodejně TUZEX (tuzemský export). Celkově vozidlo v nadstandardně zachovalém a krásném původním stavu s nájezdem do 60.000 km bez jakýchkoliv zásahů do originality. Vůz disponuje dobovou originální výbavou (atypická sedadla padi pavaroti, střešní okno, autorádio s kazetovým přehrávačem, červená barva Apollo, podznačník Tuzex Czechoslovakia). K vozu kompletní dokumentace od koupě až po dnešní dobu (nákupní faktura z Tuzexu, záznamy ze servisů, STK a další), včetně původního platného TP. K vozu jsou dále dva klíče. STK platná do 16.8.2023. EKO zaplaceno.
Rok výroby: 1962
Vyvolávací cena: 550.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): stanovena – neveřejná
Aukční jistota: 50.000 Kč
Legendární a velice vyhledávaný roadster Škoda Felicia v krásném stavu – „sednout a jezdit“. Vozidlo původně vývozní do Nizozemí, dovezeno zpět do ČR přibližně před 5ti lety. Vůz prošel před cca 16 lety lehkou, spíš estetickou renovací. Karoserie byla v perfektním stavu téměř bez nutnosti vyvařovat (jen podlaha je opravená, jinak všechny díly původní), lak by však do budoucna zasloužil udělat znovu a lépe. Po této renovaci vůz strávil cca 10 let v muzeu Škodovek v Nizozemí. Odtud byl zakoupen zpět do ČR.
Po návratu zpět do ČR bylo vozidlo opatřeno novým kvalitním čalouněním interiéru včetně nové střechy z čalounické dílny Rekovi. Aktuálně je vůz osazen motorem po generální opravě, původní motor vhodný na repas je k dispozici k vozidlu a je součástí kupní ceny (profesionální renovaci motoru lze domluvit s prodejcem). Dále byla měněna nádrž, brzdy a některé mechanické části. Doladěny byly i některé detaily odpovídající roku výroby (lišty, odrazky, nápisy).
Vozidlo je připraveno na nadcházející sezónu, včetně platných přepsatelných dokladů a čerstvé STK. Třešničkou na dortu je speciální SPZ s rokem výroby vozu.
Pro nového majitele je připraven i malý bonus – VIP vstupenka na tradiční sraz Škodovek na páteřovém rámu, pořádaný Škoda historic fan clubem Hradec Králové, který se koná 26.-28.5.2023 v kempu Stříbrný rybník v Hradci Králové. Vložné a občerstvení je pro celou posádku zajištěno.
Rok výroby: 1986
Vyvolávací cena: 550.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): stanovena – neveřejná
Aukční jistota: 50.000 Kč
Škoda Garde cabrio představuje velmi ojedinělý a co do počtu vyrobených kusů velice vzácný vůz určený pro sběratele. Pro přestavbu byla využita jedna z celkových 40 přestavbových sad od německé společnosti Miesse, přičemž samotným přestavbářem byla renomovaná rakouská společnost Stift & Graf, která takto upravila pouhých 10 vozidel.
Vůz je v plně pojízdném a provozuschopném stavu, včetně CZ dokladů, SPZ již v novém formátu, EKO uhrazeno. Interiér velmi pěkný, původní, stejně tak motor a podvozek. Vozidlo po mírném tuningu a vizuální úpravě na model Rapid ještě v dobách, kdy tyto úpravy byly populární. Nově potažená střecha od vyhlášeného tuzemského čalounictví Rekovi.
Rok výroby: 1967
Vyvolávací cena: 400.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): stanovena – neveřejná
Aukční jistota: 50.000 Kč
Legendární vojenské terénní vozidlo po kompletní a náročné profesionální renovaci tzv. do šroubku. Renovace probíhala ve vojenských skladech ukrajinské armády z nových, originálních dílů. Do soukromé sbírky v ČR dovezeno v relativně nedávné minulosti (rok 2019). V kontextu dnešní doby, kdy je aktuálně na Ukrajině v době války nasazována prakticky veškerá dostupná technika, se dnes jedná o velmi zajímavý a těžko sehnatelný kus. Od renovace najeto jen 7 km! Vůz je v krásném a perfektním stavu s doplňkovou dovýbavou jako jsou rýče na karoserii nebo prvky vojenského vybavení v interiéru. Listová péra zabalená ve voskovaném papíře. Ideální pro sběratele, kteří hledají téměř nové auto po kompletní renovaci pro doplnění sbírky, investory či nadšence do vojenské techniky. S ohledem na dnešní ceny práce, materiálu a tím celkové náklady na renovaci se jedná o ideální příležitost získat hotový a krásný kus vojenské historie připravený ihned na novou službu. Možno provozovat na veteránských SPZ.
Rok výroby: 1932
Vyvolávací cena: 850.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): 850.000 Kč
Aukční jistota: 50.000 Kč
Prvotřídně zrestaurovaný automobil do naprosto perfektního stavu. Karoserie vozu je šestimístná limuzína. Tatra sloužila coby vozidlo taxi služby, disponuje rovněž dobovým taxametrem. Vůz má překrásný petrolejový lak, který perfektně kontrastuje s výrazným čalouněním interiéru. Stroj plně funkční a provozuschopný. Možno provozovat na veteránských SPZ. K vozu k dispozici certifikát z Technického muzea Tatra v Kopřivnici.
Rok výroby: 1930
Vyvolávací cena: 800.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): 800.000 Kč
Aukční jistota: 50.000 Kč
Rok výroby: 2002
Vyvolávací cena: 1 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): není stanovena
Aukční jistota: 5.000 Kč
Legendární mostecký safety car Škoda Octavia RS (s motorem 1.8 turbo a výkonem 132 kW) první generace zvaný „Bába“. Jendá se o předsériový vůz bez TP určený pouze k využití na autodromu. Vozidlo je vybaveno oranžovo-zelenou majákovou rampou, dle platných řádů FIA. Vůz na okruhu najezdil za dobu své služby 39.000 km (téměř 8.000 kol mosteckého autodromu) bez jediné poruchy. Bába byla součástí všech závodů v letech 2003 – 2020. Následně došlo k jejímu nahrazení novým vozidlem a Bába byla využívána už jen jako záložní nebo jako servisní podpora techniky a mechanizace používané při závodech.
Celý výtěžek aukce věnován na dobročinné účely.
You should choose a search result page. You can choose the page from the Theme Options > Events > Event Search Results Page option.