Aukce historických vozidel budou probíhat v hale č. 5 (sektor D) v neděli 30. 10. 2022 od 13:00.
_
Předaukční prohlídky jednotlivých strojů a akreditace jednotlivých zájemců do aukcí budou probíhat po celou dobu výstavy, tedy již od soboty 29. 10. 2022 od 10:00 do 18:00. V neděli pak od 10:00 do 12:45. Nejste-li akreditováni předem online, pak je možnost přihlásit se fyzicky na místě u akreditačního stánku. Vratná aukční jistota se v tomto případě skládá na místě v hotovosti nebo úhradou pomocí QR kódu.
10 h | Otevření areálu pro návštěvníky SO i NE | |
10 - 18 h (SO) 10 - 12:45 h (NE) | Akreditace dražitelů do aukcí / předaukční prohlídky | |
13 - 14 h | Aukční blok 1 | Položka č. 1 - 8 |
14 - 15 h | Aukční blok 2 | Položka č. 9 - 13 |
Aukce historických vozidel budou probíhat v hale č. 5 (sektor D) v neděli 30. 10. 2022 od 13:00.
_
Předaukční prohlídky jednotlivých strojů a akreditace jednotlivých zájemců do aukcí budou probíhat po celou dobu výstavy, tedy již od soboty 29. 10. 2022 od 10:00 do 18:00. V neděli pak od 10:00 do 12:45. Nejste-li akreditováni předem online, pak je možnost přihlásit se fyzicky na místě u akreditačního stánku. Vratná aukční jistota se v tomto případě skládá na místě v hotovosti nebo úhradou pomocí QR kódu.
10:00 | Otevření areálu pro návštěvníky SO i NE |
10 - 18 h (SO) 10 - 12:45 h (NE) | Akreditace dražitelů do aukcí / předaukční prohlídky |
13 - 14 h | Aukční blok 1 ➜ Položka č. 1 - 8 |
14 - 15 h | Aukční blok 2 ➜ Položka č. 9 - 13 |
Rok výroby: 1982
Vyvolávací cena: 1 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): není stanovena
Aukční jistota: 5.000 Kč
Velmi vzácně zachovalý motocykl v krásném původním stavu s originálním lakem. Celkovému stavu uloženkového stroje nasvědčuje i velice nízký nájezd cca 220 km (dle tacho). Motocykl je bez TP, disponuje původním štítkem, číslo motoru odpovídá. Motocykl je plně funkční. Jedná se o vývozní verzi určenou pro Maďarský trh, která se vyznačovala sníženým výkonem (užší kolínko karburace), absencí zadních stupaček spolujezdce a cyklo zvonkem místo klasického bzučáku.
Rok výroby: 1957
Vyvolávací cena: 1 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): není stanovena
Aukční jistota: 5.000 Kč
Krásný původní pařízek s originálním lakem a patrnými linkami. Motockyl po letech nečinnosti vyčištěn a pouze základně oživen, samozřejmě k celkovému doladění. Pionýr je bez TP, ovšem číslo motoru koresponduje s původním štítkem. Drobným nedostatkem je lehce poupravené prsíčko ve spodní části.
V tomto stavu dnes již těžko sehnatelný stroj.
Rok výroby: 1962
Vyvolávací cena: 45.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): 45.000 KČ
Aukční jistota: 5.000 Kč
Moped prošel kompletní a precizní renovací. Motocykl kompletně rozebrán, rám, blatníky a lakované části otryskány vodním paprskem na základní kov, poté provedena klempířská práce, žádné laminování! Teprve pak nově nalakováno kvalitním vypalovaným lakem. Jednotlivé díly rozebrány, vyčištěny, původní středy kol vyleštěny, vyměněna ložiska, nový výplet a původní ráfky nově pochromovány, samozřejmě nové duše a pneumatiky. Řidítka vybroušena a poté take nově pochromována. Nové lanovody a elektroinstalace.
Všechny spojovací prvky pozinkovány, nebo pochromovány. Motor rozebrán a chemicky vyčištěn a vyleštěn, vyměněny díly převodky a zapalování. Samozřejmostí je nová klika, výbrus válce, nová ložiska a gufera. Moped ve stavu “bez náplní”, tedy vhodný k vystavení ve sbírce, či v obývacím pokoji. Součástí prodeje je ale i případné zprovoznění pro nového majitele.
Rok výroby: 1960
Vyvolávací cena: 90.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): 90.000 Kč
Aukční jistota: 9.000 Kč
První typ skůtru Čezeta, ovšem jedna z posledních sérií, která již disponuje blinkry. Skůtr je po kompletní dřívější renovaci, poté minimálně provozován a nyní dlouhodobě pouze vystaven v soukromé sbírce. Motocykl bez TP. Lak i chromy ve velice hezkém stavu s drobnými kosmetickými vadami. Aktuálně byl motocykl po letech nečinnosti šetrně oživen a doplněn o novou baterii. Krásný a velice oblíbený stroj k nenáročnému doladění.
Rok výroby: 1971
Vyvolávací cena: 170.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): 170.000 KČ
Aukční jistota: 17.000 Kč
Motocykl po dřívější, velice precizní a kompletní renovaci. Minimálně provozován, převážně vystaven jako součást soukromé sbírky. Stroj má platnou veteránskou testaci, dále jsou k dispozici původní již odhlášené doklady (malý a velký TP) dokládající jeho historii. Bizon je plně funkční a provozuschopný. Jedná se o velice perspektivní stroj s malým počtem vyrobených kusů.
Rok výroby: 2005
Vyvolávací cena: 150.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): stanovena – neveřejná
Aukční jistota: 20.000 Kč
Extrémně nízkým nájezdem (jen 82 km) a zcela originálním stavem velice jedinečný a raritní motocykl vhodný pro sběratele. Jedná se o stroj původně expedovaný k dealerovi v DE, který byl však zakoupen a dovezen zpět do CZ soukromým vlastníkem. Autentický stav a především nízký nájezd je doložen potvrzením posuzujícím originalitu přímo z fabriky Jawa v Týnci nad Sázavou. Motocykl je plně funkční, včetně platných, přepsatelných CZ dokladů. Velice zajímavý stroj jak z hlediska najetých km a stavu, tak ale i velice nízkým počtem vyrobených kusů (pouze 300).
_
POSOUZENÍ ORIGINALITY
Rok výroby: 1927
Vyvolávací cena: 150.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): stanovena – neveřejná
Aukční jistota: 20.000 Kč
Motocykl je zhruba z 80% kompletní a původní. Stroj prošel několika úpravami, nejzásadnější zásah byl proveden patrně nedokončenou konverzí na verzi OHV. Upravené a scházející díly jsou částečně k dostání v podobě kopií nebo i originální. Na motocyklu se poměrně vzácně dochovaly špatně sehnatelné díly jako jsou původní blatníky, nádrže, sedlo, schránka baterie. Velmi těžko sehnatelný stroj, vhodný do sbírky, ideálně k vystavení v tomto nálezovém stavu. Odhad ceny motocyklu ve stávajícím stavu je 350-400 tisíc Kč. K motocyklu vypracován posudek posuzující originalitu a původnost stroje.
_
POSOUZENÍ HISTORICKÉ PŮVODNOSTI
Rok výroby: 1954
Vyvolávací cena: 800.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): stanovena – neveřejná
Aukční jistota: 90.000 Kč
Motocykl po dřívější kompletní renovaci s nejvzácnější variantou motoru 500 OHC typu 15/00 “šnek”. Naprosto unikátní stroj vzhledem k faktu, že mimo olejové nádrže a výfuků se jedná o motocykl z originálních dílů. Půllitr je včetně platného, přepsatelného TP. Po renovaci prakticky neprovozován, pouze uskladněn. Nyní proběhl šetrný oživovací servis, instalace nové baterie a motor je opět v chodu. Velice raritní a těžko sehnatelný stroj, po letech nečinnosti k celkovému doladění. Neopakovatelná investice.
Rok výroby: 1957
Vyvolávací cena: 180.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): stanovena – neveřejná
Aukční jistota: 25.000 Kč
Vozidlo v nálezovém stavu vyžadujícím kompletní renovaci, nepojízdné, ovšem prakticky kompletní. K vozidlu jsou k dispozici platné Německé doklady včetně štítku (z jiného stroje stejného roku výroby i typu). Chybějící případně poškozené součásti (plátěná střecha, čalounění vozu, atp.) podléhající zkáze vlivem věku nutno vyměnit v průběhu renovace. Sběratelsky velice oblíbený a vysoce ceněný stroj, který zabere minimum místa a není náročný z pohledu renovace díky skvělé dostupnosti všech dílů.
Rok výroby: 1975
Vyvolávací cena: 100.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): stanovena – neveřejná
Aukční jistota: 15.000 Kč
Nádherná Stovka prakticky po jednom majiteli (nyní druhý majitel) po rozsáhlém servisu zaměřeném na funkčnost s maximálním důrazem na zachování původního stavu. Vůz s platným a původním TP včetně dobových okresních SPZ. V minulosti měněny přední blatníky a kapota, lak místy lokálně a dobově stříkán. Nyní po repasi náprav, výměně všech náplní, spojovacího materiálu, těsnění, gumových hadiček, ošetření podvozku, dále po celkovém vyčištění a rozleštění exteriéru i interiéru vozidla a dalších. Krásný vůz nachystán na běžné ježdění, doplněn dobovými doplňky jako je střešní zahrádka s kufrem nebo originální sadou nářadí. Čerstvá TK je samozřejmostí. Jen sednout a jezdit.
Rok výroby: 1964
Vyvolávací cena: 200.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): stanovena – neveřejná
Aukční jistota: 30.000 Kč
Vozidlo ve zcela původním, velice zachovalém a plně funkčním stavu s platnou technickou prohlídkou do 05/2023. Krásný nepoškozený interiér včetně původního čalounění a stropnice. Vůz po jediném majiteli z Německa (ročník 1937), kde byl provozován pouze v suchých a slunečných dnech na platných DE značkách až do letošního roku. Součástí kupní ceny bude bezplatné zajištění přepisu vozidla na kupujícího. Jedná se o překrásnou a velice oblíbenou “žábrovku”. V takto zachovalém původním stavu již jen velmi těžko sehnatelnou. Vzhledem k oblíbenosti modelu výborná investice do budoucna.
K vozidlu originální dokumenty : technický průkaz DDR, pořizovací faktura, servisní knížka, návod k obsluze, návod k obsluze autorádia Blaupunkt Köln, protokol z STK.
Rok výroby: 1989
Vyvolávací cena: 800.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): stanovena – neveřejná
Aukční jistota: 80.000 Kč
Velice vzácný exemplář Tatry 613 v provedení Speciál určený výhradně pro tehdejší vládní špičky bývalého Československa. Vozidlo je ve výborném stavu s pouze drobnými kosmetickými nedostatky. Dále je nefunkční původní palivové čerpadlo, které je nahrazeno jiným typem. Tento konkrétní kousek pochází ze Slovenska, kde jezdil ve službách Slovenské vlády. Tatra má všechny prvky výbavy typické pro raritní verzi Speciál jako je prodloužený rozvor, klimatizace, tempomat, el. stahování oken, zdvojené zapalování, odlišná přední maska a světlomety + zpětná zrcátka (původem z Mercedesu 116), tachograf, nahrávací zařízení a v zadní části pouze 2 sedadla s minibarem. Vůz má platné CZ doklady a standardní bílé SPZ.
_
VÍCE INFORMACÍ O TATRA 613 S
Rok výroby: 1931
Vyvolávací cena: 1.800.000 Kč
Aukční rezerva (minimální prodejní cena): stanovena – neveřejná
Aukční jistota: 200.000 Kč
Vzácný luxusní automobil Wikov 35 v provedení šestimístná limuzína s nebývale původním a originálním interiérem a výdřevou karoserie. Celkem bylo vyrobeno přibližně pouze 150 kusů všech karosářských verzí automobilu Wikov 35. Elegantní dřevěné obložení a látkové potahy sedadel a dveří v interiéru jen zdůrazňují luxusní provedení vozidla. Vozidlo je po opravách mechanických částí, zejména motoru a podvozku, dále pak laku. Jde tedy o plně pojízdný a provozuschopný vůz, který díky jedinečně zachovalému interiéru výrazně vyčnívá nad ostatními. Jedná se totiž o jediný takový kus z celkových šesti dochovaných Wikovů 35. Všechny ostatní jsou již po kompletní renovaci.
Neopakovatelná investiční příležitost.
_
VÍCE INFORMACÍ O WIKOV 35
You should choose a search result page. You can choose the page from the Theme Options > Events > Event Search Results Page option.